Elektronikus tananyag-piactér és a digitális könyváruház indul
A tervek szerint másfél éven belül az ország valamennyi oktatási intézménye és könyvkiadója, szerzője számára lehetővé teszi a digitális tananyag- és könyvértékesítésben való részvételt - olvasható az MTI-hez eljuttatott tájékoztatóban.
A 2007 elején kétszázmillió forint alaptőkével létrehozott eTan Zrt. Magyarország első üzleti alapú, digitális tananyag- és könyvforgalmazói piactere lesz. A cég által alkalmazott eljárás lehetővé teszi, hogy a jogvédett digitális tartalmak maximális biztonsággal kerüljenek piaci forgalomba. Így a felhasználók olcsóbban juthatnak hozzá írott tartalmakhoz, míg a szerzők nagyobb biztonsággal hívhatják le jogdíjaikat, mint akár a hagyományos tartalomforgalmazásban.
Emellett kialakulhat egy olyan független "elektronikus piactér", amelyen keresztül valamennyi írott tartalom előállítója lehetőséget kap művei értékesítésére - legyen szó kiadóvállalatokról, szépirodalmi művek szerzőiről, vagy akár egyetemi jegyzetek, egyéb oktatási tartalmak készítőiről.
A felhasználók egy interneten elérhető, mindenki számára nyitott felületen kereshetnek szerzői műveket, amely a hazai tartalomkereskedelemben egyedülálló sokszínűséget és információgazdagságot kínál majd valamennyi szakterületen.
Az elektronikus tananyag-piactérrel párhuzamosan indul az eTan könyvkereskedelmi kísérleti projektje, a digitális könyváruház, amelyben hagyományos könyvek digitális verzióihoz juthatnak hozzá az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- SharePoint portál az ELTE-n
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
- ECDL a szakképzésben - kölcsönös átjárhatóság
- Webfejlesztői verseny Microsoft platformon
- Cell Broadband Engine technológia oktatása a BMF-en
- Intel-technológiát oktatnak a BME-n
- MS: IT-vakáció a Balatonon diákoknak
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.