Zebra mobilnyomtatók: megkönnyítik a karácsonyi bevásárlást
Az áruházi ünnepi akciók, év végi leárazások fontosságát nem kell külön hangsúlyozni, azonban – főleg a több százezer cikket forgalmazó nagyobb üzletekben – kritikus lehet az átárazás gyors és pontos végrehajtása. Hagyományos módszerekkel az átcímkézés időigényes és jelentős munkaerőt foglal le, emiatt az alkalmazottak kevesebb időt tudnak a vevők kiszolgálására fordítani.
„A Zebra mobilnyomtató egyik szoftverfejlesztői partnerének adatai szerint hagyományos átárazási módszerekkel a személyi költségek az akció várható profitjának egyötödét is felemészthetik. Az árazást kezelő szoftverek és a mobil nyomtatási megoldások összekapcsolása viszont akár 40 százalékos költségmegtakarítást is eredményezhet egy-egy akció esetén – mondta el Halász Árpád, a Zebra dél- és kelet-európai értékesítési vezetője.
Az árazás akkor hatékony, ha azt a boltokban azonnal és hibátlanul meg lehet valósítani – ebben segít a Zebra. A polcokra kihelyezett termékeket a vezeték nélküli hálózatban összekapcsolt mobil címkenyomtatókkal valós idejű árazási információt tartalmazó központi adatbázis segítségével címkézik át.
Az árcímkék és vonalkódok kezelését a lehető legnagyobb gondossággal kell végezni, hiszen ez számottevő hatással van az értékesítésre, a készletek forgására és a személyi erőforrások hatékonyságára is. A legfontosabb érv azonban a Zebra vonalkódos mobilnyomtatói és szolgáltatásai mellett az, hogy a vásárlók átláthatóbb információt kapnak az akciós termékekről, és az egyszerűbb és gyorsabb áruházi munkafolyamatoknak köszönhetően az alkalmazottak több figyelmet tudnak fordítani a vásárlók igényeinek kielégítésére.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelenik az OKI C5000 LED-es nyomtatócsalád
- Nagyformátumú nyomtató fejlesztések a Canontól a grafikai piacnak
- Az OKI felfrissíti C3000-es nyomtató-sorozatát
- Nagy teljesítményű, színes A3-as OKI nyomtató
- A Zebra felvásárolja a Navist és a proveót
- HP LaserJet M2727 MFP sorozat
- Xerox Phaser 6130: lézernyomtatás elérhető áron kisvállalkozásoknak
- Feltünteti a HP tintapatronjain az oldalkapacitást
- Új összetételű fekete tintával lép piacra a HP
- Magicolor Akadémia - II. felvonás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.
Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en
A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R* területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.
Indul a K&H STEM pályázat: az IT hallgatók innovatív megoldásait várják
Technológiai pályázatot hirdet a K&H a hazai IT képzést nyújtó felsőoktatási intézmények hallgatói számára, hogy elismerje azon fiatal szakembereket, akik kiemelkedő szakmai, tudományos dolgozataikkal hozzájárulnak az új, innovatív megoldások kitalálásához és inspirációként szolgálnak mások számára. A közel 2 millió forint anyagi támogatást és szakmai projektmunkában való részvételi lehetőséget biztosító pályázatra alap- és mesterképzés kategóriákban, összesen 8 témakörben – köztük AI, fintech és felhőtechnológiában – lehet jelentkezni itt.
Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek
A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.