Office 2007 kampány - virágküldés keresőmarketinggel

forrás Prim Online, 2008. április 12. 07:58

A Microsoft a Carnationt és az Allison Advertisingot bízta meg az Office 2007 Small Business promóciójával. A Carnation feladata volt a banner és a microsite megtervezése mellett, a médiatervezés és vásárlás, és a keresőmarketing kampány elkészítése.

Az Office 2007 Small Business promóció lényege, hogy 3 termék vásárlása esetén virágküldési bón jár minden vevőnek.

A Carnation a kampány interaktív bannereit, a keresőkampányok hirdetési mechanizmusát, valamint az Office 2007 Small Business előnyeit és lehetőségeit bemutató minisite-ot tervezte, és valósította meg.

A kampány kreatív üzenete szakaszonként módosult, de a kommunikáció játékos hangneme és tárgya állandó maradt. A virágszimbólumok megjelenése jelezte a vásárláshoz kapcsolódó ajándékot, és egyben emlékeztetett is a közelgő ünnepekre (nőnap, húsvét), amikor szokás virágot adni/küldeni a hölgyeknek.

A  kampány a 35 év fölötti mikrovállalkozások férfi vezetői célcsoportját célozza, így a hirdetések főként a gazdasági-, hír és informatikai site-okon jelentek meg, de a kkv specifikus felületek is teret kaptak.
A kampány összetettsége miatt PR cikkek is kikerültek téma specifikus oldalakra, ez a megjelenés az eladás növelés  mellett edukációs célokat is szolgált.

Az Allison Advertising a virágküldési akcióhoz kapcsolódó kreatívot tervezte meg, valamint a kiküldés módját, mechanizmusát és megvalósítását végezte.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55