Hárommillió felhasználó nem tévedhet (el)
Active Vision-megoldás az OTP Bank számára
Az OTP Bank weboldala havi hárommillió látogatót szolgál ki, ennélfogva üzleti, stratégiai és értékesítési szempontból egyaránt kulcsfontosságú, hogy a site könnyen és kényelmesen navigálható legyen.
Az OTP Bank weboldalának legfontosabb újdonságai:
- új design: a letisztult, elegáns oldalkép szellős és jól átlátható, s egyúttal jól ötvözi az OTP Bank szigorúan kötött vizuális megjelenését a legfrissebb internetes trendekkel
- módosított struktúra: kétdimenziós menürendszer segíti a felhasználók tájékozódását, vertikálisan tematikus, horizontálisan pedig célcsoport szerinti felosztásban
- intelligens oldaltérkép: a megújult oldaltérkép segítségével az OTP Bank jelentős mennyiségű internetes tartalma jól átlátható, fontosság szerint súlyozott és kereshető formában jelenik meg
- többdimenziós kereső: a kulcsszavas kereső már a keresett kifejezés beírásakor listázza a találatokat; az oldaltérkép kereső pedig másodpercek alatt kidobja a keresett tartalmi egységet; gyorskereső azonnali elérést biztosít a haladó felhasználók számára; gyakran keresett kifejezések alkalmazás listázza az elmúlt időszak gyakori kifejezéseit.
- mobiltelefonra optimalizált oldalak: a site mobil.otpbank.hu címen elérhető mutációja az otpdirekt szolgáltatás elérését teszi lehetővé, emellett rövid híreket, devizaárfolyamokat, ATM és térképes fiókkeresőt tartalmaz
- vakok és gyengénlátók számára készült oldalak: az OTP Bank, mint társadalmilag felelős vállalat kiemelt figyelmet fordított a site kihívással élő látogatóira, akik a vakbarat.otpbank.hu címen vagy a hagyományos weblap jobb felső sarkában megjelenő „vakbarát” ikonra kattintva ismerhetik meg a bank aktuális híreit, akcióit, legfontosabb lakossági termékeit.
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt az internetbanki ügyfelek száma tavaly
- Hitel- és lízingválasztó program indult a PSZÁF honlapján
- Banki rendszerösszeomlást okozott egy vesszőhiba
- MKB: banki "Gazdálkodj okosan" az IND új szoftverével
- Október elején új bankbiztonsági rendszer indul a fővárosban
- Postán kapják a trójait a bankok
- Még alacsony az interneten bankolók aránya
- Folyamatosan nő az interneten bankolók száma
- Update az UniCredit Banknál
- mobilCIB - egyedülálló mobilbank CIB-ügyfeleknek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia
Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára.
Új pályázatok segítik a hazai innovációk szellemitulajdon-védelmét
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal vissza nem térítendő támogatás formájában 500 millió forint keretösszeggel hirdet felhívásokat hazai vállalkozások, kutatóhelyek, illetve magánszemélyek számára szellemi alkotásaik levédetésére, elősegítve azok hatékony hasznosulását akár a nemzetközi piacokon is.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.