Tizedével nőtt az online és mobil hirdetési piac

forrás: Prím Online, 2013. február 1. 07:48

A tavalyi negyedik negyedévben erősödött az előző három hónap tendenciája és az IAB Adex NORI mutató alapján a magyar online és mobil hirdetési piac erősödő dinamikával növekedett.

Noha az októbertől decemberig tartó időszakban a konjunktúra mutatók a recesszió mélyülését jelzik, az IAB NORI felmérésben szereplő társaságok online és mobil bevétele az egy évvel korábbit 10,1 százalékkal haladta meg.

Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról érintett részéről. A NORI a search és listings típusú bevételek kivételével tartalmaz minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt a résztvevő cégek vonatkozásában. A bevallásban résztvevő médiatulajdonosok és sales house-ok száma és mérete alapján kijelenthetjük, hogy a NORI átfogó képet mutat a magyar online és mobil reklámpiac aktuális teljesítményéről.



A kutatást a PwC az alábbi cégek önbevallásai alapján készítette:

·    Adaptive Media
·    Axel Springer Magyarország
·    CEMP Sales House
·    Est Media Group
·    EVO Media
·    Expressz Magyarország
·    Generalmedia
·    Gmedia
·    Hírek Média
·    Híreső
·    HVG Online
·    HWSW
·    Infinety
·    Inform Media Online
·    Madhouse
·    MTM-SBS
·    Net Média
·    MTVA Online
·    Optimusz Direkt Marketing
·    Origo Média Group
·    Ringier Online
·    R-Time
·    Sanoma Media Budapest
·    Thinkdigital

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Digital Health Summit – minden, amit ma tudhatunk a jövő egészségiparáról

Vajon elvégezheti egy robot a műtét utáni rehabilitációt, úgy, hogy a terapeuta több ezer kilométerről figyeli a gyógyulást? Miért lehet jó ötlet a digitalizált receptfelírás az orvosnak, betegnek és persze a finanszírozónak egyaránt? Kinek, mikor és hogyan érdemes befektetni a digitális egészségügybe? Izgalmas kérdések, viták és valódi válaszok várják a résztvevőket a digitális egészségügy első hazai konferenciáján, 2020. február 27-én.

2020. február 24. 13:22

Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák

Nyolcadik alkalommal készítette el az Inspira Research a reklámpiac hirdetői percepcióját mérő Marketing Mood Barometer kutatását. A 2020-as adatok egyértelműen mutatják az adatvezérelt, sőt a hagyományos direktmarketing területek egyre kedvezőbb hirdetői megítélését. 

2020. február 24. 12:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33

20 éves Magyarország egyik legrégebbi email rendszere

2020. február 7. 09:03
online sportfogadás