Tizedével nőtt az online és mobil hirdetési piac

forrás: Prím Online, 2013. február 1. 07:48

A tavalyi negyedik negyedévben erősödött az előző három hónap tendenciája és az IAB Adex NORI mutató alapján a magyar online és mobil hirdetési piac erősödő dinamikával növekedett.

Noha az októbertől decemberig tartó időszakban a konjunktúra mutatók a recesszió mélyülését jelzik, az IAB NORI felmérésben szereplő társaságok online és mobil bevétele az egy évvel korábbit 10,1 százalékkal haladta meg.

Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról érintett részéről. A NORI a search és listings típusú bevételek kivételével tartalmaz minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt a résztvevő cégek vonatkozásában. A bevallásban résztvevő médiatulajdonosok és sales house-ok száma és mérete alapján kijelenthetjük, hogy a NORI átfogó képet mutat a magyar online és mobil reklámpiac aktuális teljesítményéről.



A kutatást a PwC az alábbi cégek önbevallásai alapján készítette:

·    Adaptive Media
·    Axel Springer Magyarország
·    CEMP Sales House
·    Est Media Group
·    EVO Media
·    Expressz Magyarország
·    Generalmedia
·    Gmedia
·    Hírek Média
·    Híreső
·    HVG Online
·    HWSW
·    Infinety
·    Inform Media Online
·    Madhouse
·    MTM-SBS
·    Net Média
·    MTVA Online
·    Optimusz Direkt Marketing
·    Origo Média Group
·    Ringier Online
·    R-Time
·    Sanoma Media Budapest
·    Thinkdigital

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így vásárolunk iskolakezdéskor

Iskolakezdési időszakban felpörög a kereskedelem, mindenhol megnő a tanévre szükséges eszközök iránti kereslet és ezzel együtt az árak is.* Tavaly augusztusban a KSH adatai szerint kismértékben nőttek a fogyasztói árak, majd szeptemberben jelentősen emelkedtek. 

2019. augusztus 20. 12:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53
online sportfogadás