Nevet változtat az EVOLVE

forrás: Prím Online, 2013. április 9. 13:23

Nevet változtat az EVOLVE márka, amelynek termékei mostantól EVOLVEO néven találhatók meg a boltok polcain. A cseh Abacus Electronic Ltd. által értékesített termékek forgalma az elmúlt évben megduplázódott Magyarországon.

Az EVOLVE márkát 2011-ben vezették be Magyarországon. Az Abacus Electronic termékeinek a forgalma 2012-ben tízszerese volt az előző évinek, idén pedig a tavalyi értékesítés megduplázását tervezik. A márka az IP67-es szabvánnyal rendelkező telefonok piacának domináns szereplője, becslések szerint darabszám alapján közel felét teszi ki. A névváltoztatás hamarosan megtörténik, az átállás pedig folyamatosan zajlik majd. A már piacon lévő termékeket a régi márkanév alatt értékesítik, míg az újak már EVOLVEO néven kerülnek forgalomba.

A dinamikus növekedés alapja a folyamatos termékfejlesztés, amelyet több szegmensben terveznek. Az egyik legfontosabb a strapatelefonok piaca, ahol már fejlesztés alatt van az első 3G-s készülék, valamint az első strapa okostelefon is. Emellett fontos még az okostelefonok szegmense, de folyamatosan fejlesztik a riasztók és a sportkamerák portfólióját is. Az előzőeken túl hamarosan a tabletek piacára is belép a márka, és már három féle (7, 8 és 9,7 inches) EVOLVEO táblagép közül választhatunk.

Az EVOLVEO jelenleg meghatározó márka a cseh piacon, de erős pozíciókkal rendelkezik Lengyelországban és a balti államokban is. Az adatok alapján az elmúlt évben a magyarországi forgalom is dinamikusan növekedett, és beléptek a balkáni államok piacára is, ahol az értékesítést szintén Magyarországról irányítják. A vállalat azonban folyamatosan terjeszkedik, így még idén bevezetik a termékeket az angol, a német, az orosz és az ukrán piacokon.

A márkáról további információt a www.evolveo.hu oldalon találhat.
 

Kulcsszavak: Evolveo Evolve

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Dell Technologies: új stratégiai célkitűzések 2030-ra

A Dell Technologies messzemenő célok kitűzésével vág neki a felelősségvállalás és innováció új évtizedének, amelyek világszerte növelni fogják a vállalat társadalmi befolyását. Ez az új stratégia adja a vállalat 2030-as Progress Made Real tervének pilléreit, melynek alapja az a meggyőződés, hogy a technológia és az adatok ötvözve az emberi tudással a világ pozitív hajtóerői, és mindig is azok lesznek.

2019. november 22. 09:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Önvezető autós parkolás először Magyarországon!

2019. november 18. 14:23

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26
online sportfogadás