Árukereső.hu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Árukereső.hu

1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A hagyományos kiskereskedelemhez képest továbbra is háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat. A bővülés mértéke jelzi, az ágazat továbbra is dinamikusan fejlődik. - tudhatjuk meg a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatásából.

2018. február 21. 18:48

25-30 milliárdos forgalmat várnak az e-kereskedők az idei fekete péntekre

Újra itt a fekete péntek, és nagyobb mint eddig bármikor. Idén rekordszámú kereskedő csatlakozik az Amerikából átvett kezdeményezéshez. A webáruházak 62%-a jelezte, hogy nála is lesz Black Friday. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből kiderül, hogy az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.

2017. november 22. 21:31

Idén 35 ezer forintot szánnak az internetezők karácsonyi ajándékokra

Az Árukereső.hu idén is megvizsgálta az internetezők ajándékozási terveit. A felmérésből kiderült, hogy a karácsony közeledtével sokkal nyitottabbak vagyunk az online vásárlásra. 

2017. november 19. 10:19

A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik

Világszerte – így hazánkban is – évről évre többet és többször vásárolunk online. Ráadásul a vásárlási gyakoriság növelése ma már nálunk is sokkal fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása. Ehhez viszont egyre inkább szükség van a perszonalizált marketing eszközök használatára – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből, melynek fókuszában a webáruház-marketing állt.

2017. szeptember 2. 09:58

1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

2017. február 23. 10:57

A prágai székhelyű Rockaway az arukereso.hu új tulajdonosa

A  Naspers - a KBC Securities Magyarország Coporate Finance segítségével - értékesítette az Arukereso.hu, Compari.ro és Pazaruvaj.com árösszehasonlító oldalakat. A vevő a prágai székhelyű Rockaway csoport, amely a tranzakcióval tovább kívánja erősíteni jelenlétét a közép- és kelet-európai e-commerce és azon belül különösen az árösszehasonlító piacon.

Kulcsszavak: Árukereső.hu
2017. január 3. 19:49

Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők

Az online kereskedelem térnyerését mi sem mutatja jobban, hogy az internetezők karácsonyi ajándékaikat már elsősorban webáruházakból rendelik. A tavalyi évhez képest idén 12 százalékkal több ajándék kerülhet a webáruházak „polcairól” a karácsonyfa alá.

2016. november 19. 09:00

Dübörög az online szektor

Továbbra is töretlenül növekszik a hazai online kiskereskedelem. A piac az idei első félévet 18%-os bővüléssel zárta – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből.

2016. szeptember 3. 09:34

22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten

2015-ben több mint 22 milliószor vásároltunk terméket online, melynek közel 30%-át személyesen a webáruház saját boltjában vettük át, azonban éves szinten így is közel 15 millió csomag talált gazdára valamely köztes logisztikai szereplő révén – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei második, logisztikára fókuszáló felméréséből.

2016. május 26. 13:09

A vásárlók aktivitása viszi előre az online kiskereskedelmet

Az online vásárlással először találkozók aránya az idei év végére  várhatóan egyszámjegyűre csökken a mostani 12-14 százalékról, ezért a piac további növekedése sokkal inkább függ a vásárlók aktivitásának növekedésétől, mint újabb rétegek bevonásától - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatássorozatának idei második felméréséből.

2015. június 11. 08:31

Így vásárolunk online

Az Árukereső.hbu felmérése alapján magyar online vásárlók közel egyharmada rendszeresen vásárol a netről, egynegyedük pedig igyekszik minél több forrásból tájékozódni online vásárlásaik előtt. 

2015. április 7. 08:41

A piac optimista az online szektort tekintve

A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának felmérése szerint az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora a tavalyi évben több mint 150 milliárd forintos forgalmat ért el, ezzel mintegy 6%-os súlyt szerezve saját teljes kiskereskedelmi forgalmukon belül.

2015. március 10. 13:16

A JátékNet webáruház 2014-ben az Ország Boltja

Megvan az idei év Ország Boltja verseny győzetes. A JátékNet webáruház kapta ezt a megtisztelő címet, ráadásul kategóriája összes díját is sikerült megszereznie.

2014. október 10. 13:45

Erőteljes növekedést mutat az Online Kiskereskedelmi Index

Az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora az év első hat hónapjában, együttesen 62 milliárd forint forgalmat bonyolított, ami a várható éves forgalom 41%-a - derül ki a GKI Digital - Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik felméréséből.

2014. szeptember 4. 09:51

Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája

Hat szektor osztozik az online kiskereskedelmi forgalom kétharmadán, melyből a hagyományos üzlettel is rendelkező webáruházak viszik el a forgalom döntő részét. Többek között ez a tendencia is körvonalazódik a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatássorozatának első negyedéves eredményeiből.

2014. március 18. 11:21

Új vezető az Árukeresőnél

Jövő év január elsejével a termék nemzetközi üzletágvezetője, Palocsay-Zubor Géza elhagyja az Árukeresőt, őtt Rácz Csaba, tartalom- és szolgáltatás fejlesztési  igazgató váltja a poszton.

2013. december 10. 13:26

A legkiválóbb márkák közé került az Árukereső.hu

Kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország  21 tagú, független Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. Idén az Árukereső.hu-t is érdemesnek találták a Superbrands 2013 védjegy viselésére. 

2013. május 28. 09:45

A Netrisk.hu és az Árukereső.hu közös márkaoldalt indított

A Netrisk.hu több mint egymillió felhasználójának a biztosítási termékeken túl a jövőben több százezer műszaki cikk közvetlen összehasonlítására nyílik lehetősége a biztosítási portál és az Árukereső.hu közös márkaoldalán.

2013. május 7. 09:22

Közösen kutatja a hazai e-kereskedelmet az eNET és az Árukereső.hu

Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött a hazai piacvezető árösszehasonlító  oldal, az Árukereső.hu és az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. A jövőben Magyarországon, Bulgáriában és Romániában is együtt fogják kutatni az e-kereskedelem  helyzetét, fejlődését és jellegzetességeit.

2013. február 1. 16:33

Új árösszehasonlító mobilalkalmazás az Árukereső.hu-tól

A praktikus alkalmazással nem kell mobilon bepötyögni a termék pontos nevét, elég leolvasni a vonalkódot és máris látható, hogy megéri-e megvenni a terméket az adott boltban!

Kulcsszavak: Árukereső.hu
2012. december 10. 14:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com