=internetmarketinghu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: =internetmarketinghu

Hogyan segíthet cégének a nyerő internetmarketing úgy lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékát?

A legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az internetmarketinget, és ezzel gyakorlatilag ezüsttálcán kínálják a lehetőséget versenytársaiknak. Az alábbi cikkben részletesen bemutatom azt a stratégiát, amellyel elkerülheti ezt az óriási hibát, és amelynek segítségével 2008-ban behozhatatlan előnyre tehet szert konkurenseihez képest.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu
2007. szeptember 25. 18:24

A marketingesek 3 igazsága

3 olyan alapvető igazság létezik a reklámozással kapcsolatban, mely újra és újra felmerül, mégis a legtöbben figyelmen kívül hagyják. Cikkünkben részletesen bemutatjuk melyek ezek az alaptételek.

2007. szeptember 7. 16:42

Online videó: szórakozás vagy bevételi forrás?

Az interneten böngészve szinte már alig akad olyan weboldal, ahol valamilyen formában ne lenne jelen online videó. Sokan csak szórakozásra használják, akad azonban jó néhány olyan leleményes vállalkozó, aki komoly profitra tesz szert a segítségével. Cikkünkből megtudhatja, mire érdemes figyelnie, ha egy minden igényt kielégítő online videókampányt szeretne készíteni.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu
2007. augusztus 24. 10:30

Hol érdemes elhelyeznie hirdetését?

A következőkben elolvashatja, milyen szempontokat érdemes figyelembe vennie hirdetései elhelyezésénél, ha azt szeretné, hogy célpiaca a lehető legnagyobb mértékben reagáljon üzeneteire.

2007. július 13. 15:54

Ki a tökéletes web 2.0-s termékmenedzser?

Cikkünkben bemutatjuk milyen jellemvonásokkal kell rendelkeznie egy online termékmenedzsernek, ha sikeres szeretne lenni a web 2.0 világában.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu
2007. június 25. 17:04

Honlap: csak 3 másodperce van

Cikkünk segítségével bekukucskálhat látogatói elméjébe és megtudhatja mi játszódik le gondolataikban azokban az első másodpercekben, amikor megérkeznek az Ön weboldalára.

2007. április 5. 14:49

2007-es online trend-előrejelzés

Cikkünkben bemutatjuk melyek azok a fő irányvonalak a nemzetközi online marketing világában, melyeket az új évben a hazai online marketingeseknek is érdemes szem előtt tartaniuk, ha hirdetéseikkel az idei évben is sikereket szeretnének elérni vagy akár csak konkurenciájukat egy lépéssel megelőzni.

2007. január 15. 17:25

Tippek a "jó" kulcsszó kiválasztásához

Számos kutatás bebizonyította, hogy az internetes böngészések körülbelül 80%-a a keresőprogramokban indul. Amikor a vásárlók egy megoldást keresnek a világhálón és az Ön cége nincs ott a keresési eredmények közt, akkor nem fognak tovább kutatni Ön után sem itt, sem más csatornákon. Egy üzleti céllal létrehozott honlap keresőkbe való optimalizálása kritikus fontossággal bír.

2006. december 15. 13:56

Az okos marketinges tudja mivel e-mailezik

Ma már a legtöbb vállalat életében jelentős szerepet tölt be az e-mail alapú ügyfél kommunikáció. Azonban még a szakemberek közül is csak kevesen ismerik és használják - megfelelő alkalmazás hiányában - az ágazatban rejlő további lehetőségeket.

2006. november 28. 11:05

Ön hány vevőt szeretne?

A legtöbb internet marketinges egyetért abban, hogy az 1-2%-os konverziós arány már „jó” teljesítménynek számít egy értékesítési weboldalon. Ez a kifejezés annyit jelent, hogy 100 látogatóból 1 vagy 2 személy teszi meg azt a lépést, mely a weboldal értékesítési folyamatának végső célja – azaz vásárol, információt kér, vagy letölt egy anyagot. Cikkünkből megtudhatja, miként kell megfelelően értelmezni a fenti számokat és hogyan kalkulálhatja ki segítségükkel várható eladásait.

2006. október 20. 14:55

Építse ki saját piacát

Cikkünkben bemutatjuk miért is tartják olyan hatékony eszköznek az e-mail marketinget és mit nyerhet ÖN ha profi módon alkalmazza ezt a technikát.

2006. október 3. 13:22

A blogok hatása a márkára

Cikkünkben bemutatjuk, milyen szerepet játszanak a blogok azon internetezők életében, akik gyakran keresik fel ezt az egyre népszerűbb információs forrást, amikor egy termék vagy márka után érdeklődnek.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu
2006. szeptember 15. 17:28

Megéri az árát?

Amikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják „belőni” a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében – szolgáltatás, előfizetés, szeminárium, letölthető elektronikus könyv stb. – a lehetséges árak gyakran meglepően széles skálán mozognak.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu
2006. szeptember 5. 17:01

Készüljön fel a látogatók dömpingjére

Ha nem rendelkezik megfelelő háttérrendszerrel és látogatottságmérő eszközzel, akkor egy sikeres reklámkampány hatásaként csak annyit érzékelhet, hogy weboldala túlterhelt a sok látogató következtében.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu
2006. augusztus 21. 14:25

Fedezze fel a keresőprogramok rejtett információit!

Cikkünkből megtudhatja, miként nyerhet ki értékes információkat a keresőprogramokból - termékeivel, iparágával és a versenytársaival kapcsolatban.

2006. augusztus 8. 10:03

A fogyasztói megelégedettség már nem elsődleges szempont

Cikkünkből megtudhatja, hogy miért éri meg egy cégnek sokkal inkább figyelmét a vásárlói elkötelezettség kialakítására fordítani a fogyasztók elégedettségére való törekvése helyett.

2006. július 28. 13:18

Eljött a webanalitika ideje...

A reklámügynökségek legfőbb feladata, hogy tökéletesen kreatív kampányokat készítsenek, de a siker érdekében fókuszálniuk kellene a munkájukhoz nélkülözhetetlen háttértevékenységekre is.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu
2006. július 21. 15:17

Hatékonyabb keresőmarketing a látogatottságelemzés segítségével

A keresőmarketing az egyik legolcsóbb és legegyszerűbben elkezdhető látogatottságnövelő módszer. A legtöbb weboldal tulajdonos azonban mégsem alkalmazza ezt a technikát honlapja készítése és népszerűsítése során. Valószínűleg nincsenek tisztában azzal...

2006. július 14. 14:06

Hogyan tehet szert eredményesen működő linkpartnerekre? - 3. rész

Cikksorozatunk előző részeiben leírtuk, milyen szabályokat érdemes betartania, ha eredményeket hozó linkpartnereket szeretne magáénak tudni, valamint bemutattunk egy módszert is, amelynek használatával rendkívüli mértékben megnövelhető a linkmarketing hatékonysága. Előző cikkeinken azonban nem esett szó az affiliate marketingről - vagy más nevén partnerprogramról -, mert úgy gondoltuk, hogy ez a téma egy külön anyagot érdemel.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu
2006. július 7. 15:16

Hogyan tehet szert eredményesen működő linkpartnerekre? - 2. rész

Cikksorozatunk első részében leírtuk a linkmarketing működésének alapjait. Ahogy ígértük mai cikkünkben bemutatjuk, milyen látogatottsági adatokat kell mérnie, ha linkmarketingjét maximális hatékonysággal akarja folytatni.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu
2006. június 23. 15:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55