További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- SAP: HANA-ban a jövő
- Bővült a Cisco és a NetApp FlexPod portfóliója
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Budapestre érkezett a Dell Solutions Tour 2013
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Cisco: új munkahelyeket hoz az internet új korszaka
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?
- Mi ösztönzi az online követőket?
- 10 tényező, ami meghatározza a vállalati kommunikáció fejlődését 2013-ban
- Papírkorszaki magyar vállalatok
- Nő az igény a személyre szabott pénzügyi szolgáltatások iránt
- Cisco: négy év alatt tizenkétszeresére nő a cloud-adatforgalom
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Változtatniuk kell a cégeknek az informatikai biztonságról alkotott szemléletükön
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
- Egyre kifinomultabbak az internetes bűnözők
- Öt év alatt meghatvanhatszorozódik a mobil adatforgalom
- Személyre szabott orvosi konzultáció tévékészüléken keresztül?
- 2008-as toplisták Business Online módra: Felmérések, előrejelzések
- Tavaly hatévi növekedés után először csökkentek a lakosság távközlési kiadásai
- A fehérnemű kiszorította a mobiltelefont
- A keresés a második legnépszerűbb netes tevékenység Amerikában
- Elégedetlenek a fogyasztók a hagyományos televíziós szolgáltatásokkal
- A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
- Web 2.0 a vállalatoknál
- A legtudatosabb vásárlók a 30 év feletti, világhálón tájékozódó városi nők
- A brit férfiak fele fél évig kibírná szex nélkül egy nagy képernyős plazmatévéért
- A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón
- Az otthoni gépek 93 százalékán van vírusirtó
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- Cisco Broadband Barométer
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Technológiai cégek: magas iparág iránti bizalom, lassuló növekedés
- Felmérés készül az infokommunikációs szállítói piacról
- Szerelmet a férfiak fogadtak
- Mennyit számít a TV-nézők életkora?
- "Technology Fast 50": A leggyorsabban növekvő közép-európai technológiai vállalkozások
- Vizsgáztak az internetezők
- A vállalati siker kulcsa az innováció
- USA: A vállalatok nagy része átáll a 32/64 bites hibrid rendszerekre