További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Ingyenes online munkaadói platform a COVID-19 válság idejére
- Kollégák ellenőrzése otthoni munkavégzés alatt
- Többet és többször rendelünk online
- Az informatikusok 30%-a egyáltalán nem fél attól, hogy elveszíti munkáját
- Ezek a magyarok leggyakoribb munkahelyi félelmei
- Volt már, akinek az állásába került az átgondolatlan posztolás
- A munkavállalók mellett a munkáltatók is szeretik a távmunkát
- A jó fizetés már kevés, ennél többet kell nyújtaniuk a munkaadóknak
- A mesterséges intelligencia segíthet a kulcs munkavállalók megtartásában
- A munkaerőpiacon is előnybe kerülhetnek a társadalmi ügyekben aktív cégek
- Az alkalmazottak fele elégedetlen munkahelyével
- A munkáltatók többsége egyáltalán nem támogatja alkalmazottainak sportolását
- Process Solutions: így reagáltak a cégek a Cafeteria csomagot érintő változásokra
- Még nem áll készen a pénzügyi szektor az AI alkalmazására
- A munkavállalók szívesen javítanák munka-magánélet egyensúlyukat az MI segítségével
- A szakemberhiány hatalmas gondot jelent a cégvezetők számára
- Húszszorosára nőtt egy önéletrajz ára az elmúlt 6 évben
- Figyelem és gondoskodás az első 3 hónapban. Ezen múlna a munkavállaló megtartása?
- Valóban rémálom az évvége a munkahelyeken?
- Az IoT biztosításra gyakorolt hatásai
- Így vásárolunk online
- A mobiltelefonok virágkora még csak most kezdődik
- 2019-re nagyobb kereslet mutatkozik majd a phabletek iránt
- Az 1,2 milliárd darabot is elérheti az okostelefonok értékesítése
- Csökkenő tendenciát mutatnak a táblagép eladások
- Új korszak a televíziózásban
- Bővült a hazai IT-piac
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- Sok vállalat szerint a BYOD trend egyre nagyobb veszélyt jelent
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Mi ösztönzi az online követőket?
- Papírkorszaki magyar vállalatok
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település