További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- A BioTechUSA vezetői lettek „Az Év Üzletemberi”
- Veszélyeztetik az emelkedő nyersanyagárak a beruházásokat
- A magyar vállalatoknak is fontos az etikus működés
- Nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói
- Végérvényesen átalakulhatnak a fogyasztói szokások
- Szárnyra kaptak a technológiai felvásárlások Magyarországon
- Csúcson a családi vállalkozások
- Magyarország felkerült a megújuló energia befektetések toplistájára
- Könnyebb és biztonságosabb lesz a vállalati korrupció bejelentése
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Védtelenül állnak a következő online betöréssel szemben a cégek
- Már a klímakockázatok elkerülésére készülnek a cégek
- Esélyteremtő call centert adtak át Miskolcon
- 10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
- Világszerte egyedülálló beszédfelismerő rendszert fejlesztettek
- Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
- A munkavállalói élmény fokozásában az EY a világ első számú tanácsadója
- Zöldberuházások pótolhatják a válságban elveszett európai munkahelyeket
- Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
- Elismert pénzügyi szakértő csatlakozott az EY-hoz
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung
- A jelenlegi helyzetben még nagyobb körültekintést követel a távmunka a vállalatoktól
- Ingyenessé teszi webes ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezetek számára a Comnica
- Mielőbb nyitniuk kell az alternatív foglalkoztatási formák felé a magyar vállalatoknak
- GDPR: egyre több a bírság, de még mindig kevés a felkészült szervezet
- A digitális átalakulásban mutat utat az EY új üzletágvezetője
- Ügyfeleik adata az új arany a bankok számára
- Új partnerrel segíti tovább a hazai cégek növekedését az EY
- A munkaerőpiacon is előnybe kerülhetnek a társadalmi ügyekben aktív cégek
- Dinamikusan növekszik az EY Magyarországon
- Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok
- Az adatbiztonságtól való félelem gátolja az internetes banki szolgáltatások elterjedését Magyarországon
- Az EY a világ vezető tanácsadója a digitális átalakulás területén
- Új üzletágvezetővel segítheti további növekedéshez a bankokat az EY
- Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung
- A digitálisan képzett szakembereken múlik az európai cégek további növekedése
- Belefulladnak az adatokba a vállalatok
- Min bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése?
- Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant
- Új típusú kockázatok fenyegetik a bankok működését
- HFS Research: az EY garantálja a legmagasabb szintű robotizált folyamatautomatizálási szolgáltatásokat
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- A szakemberhiány hatalmas gondot jelent a cégvezetők számára
- Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
- Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek
- A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
- Magyar cég a világ 40 legígéretesebb mobiltechnológiai startupja között