További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Új designnal élesítették az ország legújabb online termelői piacát
- Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
- A magyar Prefixbox termékkeresője ott van a nemzetközi élvonalban
- A fogyasztók nagy része gyakrabban vásárol online a járvány óta
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- 5 hatékony módszer az e-kereskedelmi vállalkozások számára az online visszaélések megelőzésére
- Beszáll a Recartba a Lead Ventures
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- Már online is vásárolhatunk új autót
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
- Szlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem
- Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
- Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál
- Már sosem fogunk úgy vásárolni, mint korábban
- Új európai online piactér indult
- Már a járvány utáni időszakra készülnek fel az eMAG vásárlói
- Évet értékelt az Extreme Digital
- Már több mint 30 ezer rendelést szolgáltak ki az easybox csomagautomaták
- Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Elérte az e-kereskedelmet a második hullám!
- Biztonságosabb otthonról vásárolni? A bankkártyánk számára nem biztos
- Az online shopping a magyarok új hobbija
- Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja
- NMHH-felmérés: a netezők hetven százaléka vásárol online
- Új szintre léphet a hazai e-kereskedelem
- Ez lehet a kulcsa az e-kereskedelem jövőjének
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon
- Óvatosan az online vásárlással: minden harmadik magyart ért már cybertámadás
- A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem
- Többet és többször rendelünk online
- Több millió termék egyetlen webáruházban
- Vatera-felmérés a hazai könyvvásárlási és olvasási szokásokról