További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A magyar vállalatoknak is fontos az etikus működés
- Nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói
- Az adatelemzés a biztosítók versenyelőnyének kulcsa
- Kutatás: sokkal többet ülünk a képernyő előtt, mint a járványt megelőzően
- Ezek a világjárvány hosszútávú hatásai a fogyasztókra
- A jövőbiztos energiaellátást kutatja a BME és az MVM
- Innovatív megoldásokra kényszerítette a járvány a cégeket
- Ellentmondás az adatokban
- A magyar szülők 60%-a szabályozza, hogy gyermeke milyen videójátékot vásárolhat
- Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
- Virtuális valóság is segíti a mérnökképzést a Bosch laboratóriumában a Debreceni Egyetemen
- Kutatás: a magyar gyerekek háromnegyede videójátékozik
- Nagyságrendileg többet költünk mobilozásra a pandémia miatt
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Kutatás a céges jelszómenedzsmentről
- Európa hogyan őrizheti meg versenyképességét a felhő terén?
- Gyakrabban használjuk az online felületeket kapcsolattartásra
- Online szakikereső a bankomtól? – a magyar ügyfelek hallatták hangjukat
- Átalakulóban az autópálya matrica vásárlási szokásaink
- A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
- Megszokás vagy praktikusság?
- Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra
- Te mennyire vagy onlány?
- Nem vagyunk őszinték a neten
- A kvalitatív kutatás is áttevődik az internetre
- Indul a VMR Kids
- Közvélemény 48 óra alatt
- Magyar internet helyzetkép - Fiatal férfiak többségben
- A TNS az NRC-vel közösen készíti a Visitor Media Research terméket
- Csökkent az EU-csatlakozási kedv a gyakori internetezők körében
- Online életstílus kutatás 2004
- A felhasználók 80%-a hasznosnak tartja otthoni internetét
- Felmérés a gyakori internetezők üdülési szokásairól
- Egyre többen akarják lemondani vezetékes szolgáltatásukat
- NRC NetPanel: újabb kutatás a netezési szokásainkról