További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Miért nem veszik fel decemberben a cégek a telefont?
- 7+1 vicces történet az IT ügyfélszolgálatról
- Hogyan tartsuk fenn a biztonságot távmunkában idén nyáron?
- Jelentős fejlesztési potenciál rejlik a magyar vállalatok ügyfélszolgálati folyamataiban
- Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
- Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a United Call Centers
- Megosztott céges biciklik és mini irodák a munkahelyeken – ez lehet a jövő?
- 5 tipp, amivel egy csapásra javulhat a dolgozók és az ügyfelek elégedettsége
- Budapesti Közművek: Innováció és egységesítés az ügyfélszolgálatban
- Gyorsabb és hatékonyabb lett az eMAG ügyfélszolgálat a hibrid chatbot bevezetésével
- Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért
- 2022-ben is megmérettetnek az ügyfélszolgálatosok – XI. Hangszépségverseny
- Hogyan növeli az ügyfélszolgálat az ügyfelek lojalitását válság idején
- Új trendek a contact centerek világában
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
- 10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
- Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
- Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung
- Ingyenessé teszi webes ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezetek számára a Comnica
- Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok
- Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung
- Min bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése?
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
- 1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik