További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A nyereményjátékoknál szívesen adjuk ki magunkat
- Gyakorlati tudással még értékesebb lenne a magyar diploma
- Az 1956-os magyar forradalomnak állít emléket a lengyel rádió új internetes oldala
- 2012-ben 85 millió forint marad a helyi és körzeti rádiók kasszájában
- NMHH: Hogyan fogjunk el kalózrádiót?
- Pesszimizmusban a legjobbak vagyunk
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- Hogyan látja a világgazdaságot a lakosság a nemzeti teljesítmények minősítésének tükrében
- A közösségi oldalak a legnépszerűbbek az okostelefonokon
- Félszáznál több frekvenciát pályáztat meg idén a Médiatanács
- A nők otthonosabban mozognak az iWiW-en és a Facebookon
- Esti mesék iPhone-on
- Továbbra is magas szinten a rádiók összhallgatottsága
- Élénk az érdeklődés a mobiltelefonos fizetés iránt a legaktívabb mobilhasználók körében
- Kutatás indul az üzleti intelligencia hazai gyakorlatáról
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- A jól teljesítő informatikai részlegek titkai
- Médiatanács: frekvenciát nyert a katolikus rádió, az NMHH nem kötelezheti az újságírókat információforrásuk felfedésére
- Jelentős rádióhallgatás a legnagyobb vásárlóerővel bíró lakosság körében
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Meglátszik, ha szeretjük a mobilunkat
- Megújult és közösségi oldallá alakult át a Class FM honlapja
- Magyar nyelvű internetes rádiót indított a szlovák Fun Radio
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- Nielsen-felmérés az internetes vásárlási szokásokról
- Oracle-felmérés: európai pénzintézetek informatikai hiányosságokkal
- A netezők kétharmada kevesebb időt tölt tévézéssel, mint a világháló böngészésével
- GKIeNET-T-Mobile: online szerepjátékok térhódítása
- A digitális nyomtatás mentette meg a nyomdákat a csődtől?
- A Duna TV műholdon továbbítaná a Magyar Katolikus Rádió adását
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- A mobilhang- és a fizetős tévészolgáltatás a legelterjedtebb a hazai távközlési piacon
- Digitális keret, rádió és ébresztőóra egyben
- Csütörtöktől szólhatnak az új országos kereskedelmi rádiók
- NHH - új eljárás a RiseFM és a PontFM ügyében
- Helyreállt a rend, csak egy rádió hallható a 88,1 MHz-es frekvencián
- Frekvenciapályázat - Minden lényeges pontot bíráltak a műsorszolgáltatók
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
- A radiocafé programjával bővült a digitális rádiós kísérleti platform
- Letöltésajánló: Readon TV Movie Radio Player
- Readon TV Movie Radio Player
- Bővül a digitális rádiós kínálat
- A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón
- Magyarországon még nem jellemző az e-banking
- Fél év alatt 300 ezerrel több internetező
- Zordabb fogyasztási klíma
- Kevés a hálón a honfi
- GfK: kevesen vásárolnak az interneten
- GfK: az internet hatása a médiára