További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- Félmillió játékkonzol a magyarok kezében
- Idén 3 milliárd forintot közelíthet a webes kuponoldalak forgalma
- Olvassuk az online hírleveleket
- Már egy-két óra alatt sok milliós veszteség érheti a nagyvállalatokat egy IT-leállás esetén
- Smartmobil 2011: előre tör az Android
- Vidéken egyre többet szól a rádió
- Hogyan látja a világgazdaságot a lakosság a nemzeti teljesítmények minősítésének tükrében
- A közösségi oldalak a legnépszerűbbek az okostelefonokon
- A nők otthonosabban mozognak az iWiW-en és a Facebookon
- Élénk az érdeklődés a mobiltelefonos fizetés iránt a legaktívabb mobilhasználók körében
- Kutatás indul az üzleti intelligencia hazai gyakorlatáról
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- A jól teljesítő informatikai részlegek titkai
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Meglátszik, ha szeretjük a mobilunkat
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- Nielsen-felmérés az internetes vásárlási szokásokról
- Oracle-felmérés: európai pénzintézetek informatikai hiányosságokkal
- A netezők kétharmada kevesebb időt tölt tévézéssel, mint a világháló böngészésével
- GKIeNET-T-Mobile: online szerepjátékok térhódítása
- A digitális nyomtatás mentette meg a nyomdákat a csődtől?