ICL az Auchanban
A francia Auchan számára kiváló referenciát jelentett, hogy a cég első magyarországi hipermarketjében, a budaörsi bevásárlócentrumban az ICL által szállított kereskedelmi (retail) rendszer a több mint kétéves üzemelés alatt egyszer sem állt le meghibásodás miatt.
A retail üzletág egyébként az ICL egyik legsikeresebb, valóban globális méretű üzletága, jelentős referenciákkal rendelkezik Angliában, Franciaországban, Skandináviában, a Benelux államokban, Spanyolországban, Portugáliában, Olaszországban, az USA-ban, Kanadában, Ausztráliában, a Távol-Keleten, 1998-tól pedig megjelent Közép-Európában is.
Az ICL-megoldás világméretű terjedése többek között olyan szolgáltatásoknak köszönhető, mint a törzsvevők számára kínált kedvezménykampányok és a statisztikai-elemző munkát megalapozó adatbányászati alkalmazások lehetősége. Az ICL megoldása Budaörsön az igen nagy igénybevétel mellett is hibátlanul működik, és rövid idő alatt elnyerte a kiszolgáló személyzet és a felhasználó partnercég szakembereinek elismerését.
Stark János, az ICL Hungary vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az ICL Hungary munkatársai a jövőben is teljes szakmai tapasztalatukkal és odaadásukkal támogatják az Auchan hipermarketek informatikai rendszereit.
Kapcsolódó cikkek
- Hazai cég fejleszt a Lufthansának
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- A NORG fejleszt az MFB-nél
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- IND Group: iráni üzlet, magyar siker
- A CODA gépjármű-aukciós házzal lép szerződésre
- Új rendszer-menedzsment eszköz a Delltől
- BorsodChem: Nagyszabású informatikai fejlesztés a HP segítségével