Közösen adnak kedvezményeket a legnagyobb e-kereskedők
A legnagyobb hazai e-kereskedők részvételével közös kedvezményrendszert indított a SzEK.org. Az öt héten át tartó „Vedd a neten!” akcióban résztvevő webshopok bármelyikében vásárolva, ha bankkártyával fizetünk, jelentős kedvezményekre jogosító utalványokat kapunk, amelyeket valamely másik partnernél válthatunk be – online és azonnal.
A hagyományos kereskedelemben már régóta jól működő „kuponfüzetek” mintájára az e-kereskedelem meghatározó szereplőit tömörítő Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) olyan egyedülálló kedvezményrendszert indít, melyben a résztvevő webshopok egymás vásárlói számára nyújtanak egyedi kedvezményeket.
A partnerek között megtaláljuk a legnagyobb hazai e-kereskedőket, így többek között az Extreme Digitalt és a Shopline-t. Az egész karácsonyi ajándékvásárlást elintézhetjük kedvezményesen, akár több tízezer forintot megtakarítva: vehetünk játékokat (JátékNet.hu), felnőtt (brands.hu, Harisnyadiszkont) és gyerekruházatot (Ruhafalva, Eboszi), de élelmiszert (G'Roby) és repülőjegyet is (Repjegy.hu).
A kedvezmények megszerzéséhez nem kell mást tennünk, mint valamely Vedd a neten! partnershopnál vásárolni és a PayU online bankkártyás fizetést használni. A sikeres fizetés után azonnal megjelenik három kedvezményes ajánlat, amelyből egyet választhatunk, de akár át is adhatjuk egy barátunknak. A kedvezmények kereskedőnként változóak, de alapvetően két csoportba sorolhatók: fix összegűek vagy százalékos mértékűek. A rendszer igyekszik számunkra olyan ajánlatokat tenni, amelyek az előző vásárlás alapján valószínűsíthetően érdekelnek minket, vagy olyan webshopba szólnak, ahol még nem vásároltunk.
„A programban csak olyan e-kereskedők vehetnek részt, akik megfeleltek a Vedd a neten! Webshop minősítésen, tehát megbízhatóak és minden tekintetben betartják az online értékesítésre vonatkozó jogszabályokat” - mondta el Kis Ervin Egon, a SzEK.org elnöke.
Váradi János, a kedvezményrendszert támogató PayU Magyarország ügyvezető igazgatója hozzátette: „A Vedd a neten! partneri körének elérhetővé tesszük a kényelmes, egykattintásos fizetést, ami lehetővé teszi a vásárlóknak, hogy bankkártya-adataikat csak az első használatkor kelljen megadniuk. A PayU Magyarországon egyedüliként vezette be ezt az innovatív fizetési megoldást, amivel számos közismert e-kereskedelmi oldalon találkozhattak már a vevők külföldön.”
A Vedd a neten! kedvezményrendszerhez csatlakozott e-kereskedők listája megtalálható a veddaneten.hu/kedvezmenyek oldalon. A karácsonyi akció december 23-ig tart, de jövőre több kampányt is terveznek, kibővült partneri körrel.
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- A kulcsszó: Multichannel?!
- Megháromszorozódott az interneten vásárlók száma Szlovákiában
- Több hajóval több csatornán – két nap múlva SzEK.org konferencia
- A Katona József Színház a SzEK-ben
- Országos roadshow indul az internetes értékesítés népszerűsítésére
- Az interneten is lehet cigarettát vásárolni Szerbiában
- Sok visszaélést tapasztal az internetes kereskedelemben a NAV
- Vonakodnak a hazai kkv-k a webes értékesítéstől
- Leleplezhetők az online vásárlókat diszkrimináló oldalak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.