Megvan a Lenovo Motivátor Nagydíjának legjobb ötlete
A Lenovo kihirdette Motivátor Nagydíjának győzteseit, amelyre összesen 60 pályázat érkezett. A nyertes csapat 1 millió forinttal és Lenovo gépekkel gazdagodott. A záróeseményen a vállalat kiemelt partnereit is díjazta.
A Lenovo Motivátor Nagydíj pályázatát lezására egy DOER party keretében zajlott. A vállalat legújabb kezdeményezéseinek, a Motivátor Nagydíjnak és a DOER Clubnak nem titkolt célja az igazi DOER életérzés megteremtése és a tehetséggondozás.
A két hónapig tartó kampányra összesen 60 csapat nevezett, azonban a döntőben már csak a legjobb öt csapat mérkőzhetett meg egymással a szakmai zsűri előtt. Az élő show-ban az öt csapatnak egyenként mindössze 3 perce volt meggyőzni a zsűritagokat, hogy az övéké a legjobb ötlet. A zsűri most sem kímélte a fiatalokat, hiszen a legjobb és legmegvalósíthatóbb, kreatív pályázatot választotta az első helyre, amelyet végül a MiUtcánk.hu nevű csapat nyert meg.
A szakmai zsűri elnöke Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója a következőképpen nyilatkozott a Motivátor Nagydíj döntőjéről: „Úgy gondolom, hogy nagyon elégedettek lehetünk az eredménnyel, hiszen hosszú folyamat és felkészülés előzte meg a mai estét, aminek meg is lett az eredménye. Öt felkészült, összeszedett, lelkes csapatot láthattunk, akik mindent megtettek azért, hogy a dobogó legfelső fokára álhassanak. A MiUtcánk.hu csapat teljes mértékben megérdemelte az első helyet és az értékes nyereményeket, hiszen kreatív és színvonalas prezentációval készültek. A legfontosabb dolog, hogy ezek a csapatok olyan tapasztalatokra tehetnek szert a jövőben, ami biztosan előre fogja mozdítani a karrierjüket. Természetesen a többi csapat sem szomorkodhat, hiszen ők is nyertesek, ha nem is első helyezettek. Valamint azt mindenképpen ki szeretném emelni, hogy a Motivátor Nagydíj Felkészítő Napján nagyon megkedveltem a csapatokat, hiszen ha még kiforratlanul is, de olyan jellemzőkkel bírnak, mint amilyen a Lenovo is, kreatívak, újítók, nagyratörőek és innovatívak.”
A MiUtcánk.hu csapattagjai Bakó Zsolt, Pangert Roland és Szabó Dávid, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola tanulói. Az egyetemisták elmondása szerint a projektjük egy barátságosabb és személyesebb lakókörnyezetet mutat be, ugyanis a nagyvárosi emberek kevésbé ismerik egymást, így nem használják ki az összetartó és modern lakóközösség szocális és gazdasági előnyeit. Céljuk, hogy közelebb hozzák egymáshoz az embereket azáltal, hogy élhetőbb és összetartóbb közösséget tudjanak teremteni maguknak az egyetemisták saját fejlesztésével.
A döntőt a Lenovo Magyarország Díjátadó Gálája és Partnereseménye zárta, ahol megköszönték a partnerek egész éves munkáját, amelynek köszönhetően a Lenovo idén először a világ és Magyarország első számú PC gyártója lett.
Az esten még bemutatkozott a BP Shop legújabb őszi/téli kollekciója, amelyet Busa Pista, a BP Shop támogatott előadójának exkluzív klipp premierje követett. A Lenovo Motivátor Nagydíj és DOER Club kezdeményezéseinek célja, hogy hazánkba is megteremtse az igazi DOER életérézést, valamint, hogy támogassa a fiatal tehetségeket, akik nem félnek megmutatni tehetségüket és különleges szemléletmódjukat. A Lenovo Magyarország elköteleződött a tehetséggondozás-és ápolás mellett, aminek köszönhetően azokat a „Those Who Do” fiatalokat szólítja meg, akik a technológia segítségével álmokat, karrierterveket és remek ötleteket valósítanak meg.
A nyertes pályázatok elbírálását a Motivátor Nagydíjra felkért szakmai zsűri végezte: Dr. Klinghammer István, felsőoktatásért felelős államtitkár, Halácsy Péter, a Prezi alapítója, Szép Fruzsina, a Sziget Kft. programigazgatója, Radnai Péter, a Kocka-ház ötletgazdája és a Chello Central Europe produkciós igazgatója, valamint Turcsán Tamás, független start-up tanácsadó, a SmartUp Kft. alapítója.
Kapcsolódó cikkek
- Hátrányos helyzetű gyermekek oktatását segíti az SAP
- A magyar űrutazó jelölt már a Kennyedy Űrközpontban táborozik
- SuperSong néven zenei versenyt indít a Sony
- Megvannak az InnoApps verseny győztesei
- Együttműködés, hogy a magyar űrszonda a Holdra jusosn
- Több mint 160 nevezés érkezett az Appra magyar! versenyre
- Tervezz Mikulást 3D-ben!
- A Google kampányol, hogy Indiában több nő használja az internetet
- A Lenovo az LG fölé kerekedett az okostelefon-piacon
- Magyar startupokat oktat a Microsoft
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.