Motorola: határidők és szervizminőség a prioritások élén

Kovács Attila, 2000. augusztus 16. 21:25
Szalay Péter, a Motorola magyarországi képviseletének vezetője cége legutóbbi eredményeiről, terveiről a budapesti Marriott szállóban tájékoztatta a sajtó képviselőit.
Az augusztus 16-i sajtóreggelin legfőbb azonnali feladatnak a Motorola hazai szerviztevékenysége minőségének a javítását és a szerviz/karbantartási határidők csökkentését jelölte meg. Kijelentette, a Motorola készen áll versenyképes ajánlattal előállni, mihelyst kiírják a Tetra tendert. Mint mondta, csak Európában ez év májusában összesen 1 milliárd dollár értékű megbízást kapott a cég Tetra rendszerek szállítására. A néhány nappal ezelőtt megnyitott, egész Európában a maga nemében első budapesti Enternet bemutatóterem létrehozásában a Motorola fontos szerepet töltött be; ugyanott az első GPRS szolgáltatást a cég mobilkészülékeinek a használatával lehet kipróbálni. A Magyarországon felállítandó Motorola szoftverfejlesztő központért még négy település van versenyben. A központ Szalay szerint bizonyítási lehetőséget teremt a hazai kis- és középvállalatok számára képességeiknek a nagyvilágban való érvényesítésében. A GSM készülékek hazai piacán a Motorola vezetője ez év végére az eladásoknál a három szolgáltatónál összességében 15%-os részesedést vár.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50