Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
Nyolcadik alkalommal hirdetik meg az Év Internetes Kereskedője Díj pályázatot, melyet közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján ítélnek oda. A versenyben minden olyan vállalkozás részt vehet, amely online magyarországi kiskereskedelmi tevékenységet folytat és árbevétele nem haladja meg az 1,5 milliárd forintot.
A legtöbb 30 szavazotot kapó pályázhat május 5-ig, akik közül egy győz majd. A szakértő zsűri értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért eredményeket, a felhasználó-barátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét valamint az ismertséget.
Ám, ez még nem minden, ugyanis a jelöltnek még egy dologban meg kell felelnie: a Vedd a neten! webshop minősítésen is átmenjen, melynek költségeit a SzEK.org állja.
A díjátadó a XI. E-Kereskedelem Konferencián lesz május 22-én. A nyertes ezután egy évig használhatja az Év Internetes kereskedője címet, és megkapja a fődíjat is, amely a MasterCard jóvoltából egy 1 millió forint értékű hirdetési kampány. Azonban a nyertes ezt csak az utolsó negyedévben használhatja fel.
Az idei év újítása, hogy a kirowski Isobar egy különdíjat hoz létre Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének, és egyszeri kersőauditot ajánl fel a díjazottnak.
Kapcsolódó cikkek
- A webáruház új trendjei
- Az Instagram leelőzte mobilfronton a Twittert az USA-ban
- Plüssmackóba épített szenzor győzött a női startup versenyen
- Twitter: megnézhetjük, hányan látták tweetünket
- Konzervdoboz segítségével lopta az internetet egy kazincbarcikai férfi
- Magyarul is elérhető a Pinterest
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Országos ifjúsági robot kupát rendeznek áprilisban Nyíregyházán
- Internetes "Magna Cartát" szorgalmaz a világháló kidolgozója
- 25 éves a világháló
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.