A Pannon Szoftver 110 milliós beruházással fejleszt online kereskedelmi rendszert
A szoftverfejlesztéssel foglalkozó Pannon Szoftver Kft. 110 millió forintos beruházással fejleszt online kereskedelmi rendszert, amely a tervek szerint az idén év végére készül el, és például a gyesen lévő anyukáknak jelenthet pénzkereseti lehetőséget - közölte a cég szerdán az MTI-vel.
A drop shippinget választó kiskereskedők pedig úgy szállhatnak be az online kereskedelmi piacra, hogy minimális befektetést eszközölnek és nem kell raktárt fenntartaniuk és nem kell fizetniük alkalmazottakat. Mivel a drop shipping kiskereskedőnek nem szükséges árukészletet, raktárt, csomagküldő szolgálatot fenntartania, ezért az Egyesült Államokban már elterjedt eljárás az egyik legegyszerűbb internetes pénzkereseti formává nőheti ki magát.
Salga Péter hangsúlyozta: a lehetőség már az idén év végén elérhető lesz bárki számára Magyarországon is, hiszen a cégcsoportnak a meglévő informatikai rendszer és a több országra, köztük az Egyesült Államokra kiterjedő nagykereskedelmi hálózat kialakítása után már csak a logisztikai háttér részleteit kell finomítania.
A cég által felkínált nagykereskedelmi háttér arra is alkalmassá teszi a rendszert, hogy a résztvevő kiskereskedők ne csupán egy-egy termékkategóriára szűkítsék kínálatukat, a rendszerben lehetőség nyílik arra, hogy a kiskereskedők a legváltozatosabb termékekkel lépjenek piacra.
A Pannon Szoftver Kft. debreceni IT vállalkozás; Dyntell márkanév alatt futó termékei 2012-ben 700 millió forintos, 2013-ban közel egymilliárdos árbevételt könyveltek el, míg 2014-ben az amerikai nyitásnak köszönhetően már egymilliárd forint feletti forgalmat várnak - olvasható a közleményben.
Kapcsolódó cikkek
- Mit tartogat a Google Shopping doboz a hazai e-kereskedelmi piac számára?
- Az online vásárlások növekedésére számít a Paypal
- Milyen a hazai online vásárló?
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- Új korszakot nyit a Sanoma a hazai e-kereskedelemben
- Szervezeti átalakulás az e-kereskedelmi guru, Allegro Groupnál
- Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
- A webáruház új trendjei
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Fontos az ár: külföldi webshopokban vásárol a magyar
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.