Rendezvénysorozat e-kereskedésről és agrármarketingről gazdáknak
2014. szeptember 2-án kezdetét veszi a hazánkban hiánypótló, az internetes kereskedésről és agrármarketingről szóló rendezvénysorozat, a Gazdag Gazda Roadshow. A konferenciát a Magro.hu mezőgazdasági piactér szervezi, országosan 4 helyszínen: Hajdúböszörményben, Szegeden, Györkönyben és Budapesten. A szakmai rendezvényen az agráriumban dolgozók korszerű tudást kapnak a kereskedelemről és marketingről, a soron következő pályázati lehetőségekről, induló mezőgazdasági képzésekről, és tanfolyamokról, valamint a hatékony ártárgyalási technikákról.
A rendezvénysorozat célja ennek a tudásnak az átadása és népszerűsítése az agrárium szereplői körében, azért, hogy minél több jól képzett mezőgazdász tevékenykedjen az iparágban.
Mit kap, aki részt vesz a konferencián:
A Gazdag Gazda konferencián szakemberek gyakorlati példákon keresztül mutatják be a gazdáknak, őstermelőknek, családi gazdaságoknak, kereskedőknek, hogyan és hol tudják a termékeiket avagy szolgáltatásaikat hatékonyan népszerűsíteni. Vagy honnan szerezhetik a legjobb információkat a felvásárló cégek a jó döntéseikhez. Szó lesz az alapvető tőzsdei ismeretekről, a hirdetések ideális elhelyezéséről, és arról, hogyan értékesítsék terményeiket mesterfokon, jó tárgyalási technikákkal a legjobb ár elérése érdekében. A szakmai előadások bemutatják, milyen pályázati, támogatási lehetőségek nyílnak meg a következő hónapokban és években, és milyen agrár felnőttképzésekre érdemes jelentkezni 2020-ig. Marketingoldalról az internetes jelenlétről, az AdWords-hirdetésekről, a honlapkészítésről, az internetes fizetési garanciáról esik majd szó, többek között.
A konferencián a megszerzett tudás mellé minden résztvevő ajándékba kapja az elhangzottakat összegző Gazdag Gazda Tudásanyagot is. Ráadásként pedig a Magro minden helyszínen kisorsol egy 40.640 Ft értékű PFEUFFER GT1 halom hőmérő pálcát!
Helyszínek és időpontok:
2014. szeptember 2. (kedd) – Hajdúböszörmény
2014. szeptember 4.(csütörtök) – Szeged
2014. szeptember 9. (kedd) – Györköny
2014. szeptember 11.(csütörtök) – Budapest
Kapcsolódó cikkek
- Körültekintőbb internetes vásárlásra hívta fel a figyelmet a NAV
- Az e-kereskedelem hajtja majd a csomagküldő piacot
- Az online vásárlók egyre kevésbé veszik igénybe a futárszolgálatot
- A magyarok harmada vásárol csak a neten
- A rendszeresen internetezők több mint harmada e-vásárló
- e-kereskedelem változás: a vevő 14 napig elállhat a vásárlástól!
- Csaknem kétszáz embert mintegy hatmillió forintottal rövidített meg egy internetes csaló
- 8 éves csúcson az online kiskereskedelmi forgalom
- A webáruházak többsége növelte forgalmát tavaly
- Az eOptika.hu az Év Internetes Kereskedője 2014-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.