Megatrend: vállalati e-business stratégiák a Megashow zászlaján
Kovács Attila, 2000. szeptember 5. 12:43
Négyszáz résztvevővel (40 százalékuk vállalati felső vezető), öt párhuzamosan futó szekcióban (plenáris, szoftvertechnológiák, hardver és hálózatok, vállalatirányítás, sw/hw vegyes) megtartott több mint 30 előadással rendezte meg szeptember 5-én Budapesten a sorrendben hatodik Megashow-ját a Megatrend.
Ezúttal a hangsúly a vállalati e-business stratégia kialakításán, a hazai gazdasági társaságok konkrét e-business lépésekre való ösztönzésén volt. A Megatrend és partnereinek (Citrix, CA, MS, Network Associates, Oracle, PSINet, Psion és Index.hu) szakemberei arról igyekeztek meggyőzni a leginkább középvállalati vezetőket, hogy megtéve az első lépéseket, alakítsák ki elektronikus üzletviteli stratégiájukat.
A rendező cég által most elvégzett kérdőíves felmérés szerint a multikultúra-hiányos vállalatoknál nincsenek tisztában az e-business fogalmaival, a válaszadók több mint a fele semmiféle elektronikus üzleti megoldáson nem is töri a fejét; továbbá kiderült, csak jól működő ERP rendszerekre mint alapra lehet e-businesst ráépíteni. A Megatrend, az integrált vállalati információs rendszerek terén nem csökkentve aktivitását, egyre nagyobb szerepet vállal az e-business terén - jelentette ki a Héliában tartott rendezvényen Kajati László, a cég marketingmenedzsere.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Az idén 2 milliárd koronát költöttek a szlovákok internetes vásárlásra
- EU: Megállapodás az e-szolgáltatások forgalmi adóztatásáról