Nyolcmilliószor használták már az ingyenes wifi szolgáltatást a vasúton
Egyre több vasútállomáson és vonaton van Wifi, amit az utasok ki is használnak. A szolgáltatás egyre népszerűbb, már a nyolcmilliót is meghaladta a csatlakozások száma. A legforgalmasabb hónap eddig 2014 szeptembere volt.
A MÁV ingyenes Wifi szolgáltatása mára már több mint 770 vasúti kocsiban és számos pályaudvaron megtalálható. A budapeti főpályaudvarok mellett Debrecen, Keszthely, Zamárdi, Szeged állomáson lehet használni az ingynees interenetet.
Idén szeptemberben érte el a csatalkozások száma az eddigi csúcsot. A múlt hónapban több mint 740 ezer csatalkozást regisztrált a vasúttársasáég, összességében pedig már a nyolcmilliót is meghaladta a kapcsolódások száma.
A vonatok Wifivel való ellátására már korábban megkezdődött, és azóta folyamatosan gyarapodik az internettel ellátott kocsik száma. A tavaly márciusi sajtótájékoztatón beszélt arról a vasúttársaság, hogy a cél, hogy minél több vasúti kocsit szereljenek meg a szükséges eszközökkel, így már ez a szám már lassan az 1000-hez közelít.
Az ingyenes állomás Wifi szolgáltatás azonban idén indult, de már ezt is egyre többen használják. Átlagosan naponta kétezren élnek ezzel a lehetőséggel. A fejlesztések között további állomások szerepelnek, többek között Miskolcon (decemberig) és Pécsen (jövőre, a főépület átadása után) is kiépítik majd a működéshez szükséges hálózatot.
Kapcsolódó cikkek
- Nagysebességű D-Link Wi-Fi mindenes iPhone 6-hoz
- Egy kézben az ország legnagyobb WiFi hálózata
- Biztonságosabb, gyorsabb utazás a spanyol vasutakon
- Az Invitelnél kapható a Huawei MediaPad 7 Youth2
- Ingyen wifi lesz a szegedi, a miskolci és a pécsi vasútállomáson is
- Ingyen wifi: a közösségi oldalak a legnépszerűbbek a vasútállomásokon
- Betiltották az anonim wifi-csatlakozást az oroszok
- Korszerű automaták egyre több vasútállomáson
- A szállodák nem használják ki a médiaszolgáltatások kínálta lehetőségeket
- Ingyenes wifi Szegeden
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.