Szövetség a csalások leküzdésére az AmEx vezetésével
Zsigó József, 2000. szeptember 25. 20:38
Az American Express, a First Data, a Buy.com és az Expedia együttműködési szerződést hozott létre az internetes vásárlások biztonságának növelésére és a csalások megakadályozására.
Mint ismeretes, az AmEx volt az első cég, amely az internetes vásárlások biztonságának növelésére a hónap elején bevezette az egyszer használatos hitelkártyaszámot. A pozitív tapasztalatok arra sarkallták a nagy forgalmú on-line cégeket, hogy rendszeres találkozókon beszéljék meg a hitelkártyával történő vásárlásokkal való visszaéléseket, ezek megakadályozását és az új biztonsági technológiákat. A csoport tagjai azután rendszeresen találkoznak személyesen a továbbiakban is, valamint folyamatos internetkapcsolatban állnak egymással, hogy az esetleges bűnözőket, illetve visszaélési módszereket naprakészen ismerjék.
A csoport tagjai megbízták a Gartner céget, hogy dolgozzon ki egy olyan módszert, amellyel a csalások számát a minimumra szoríthatják - írta a CNet.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Az idén 2 milliárd koronát költöttek a szlovákok internetes vásárlásra
- EU: Megállapodás az e-szolgáltatások forgalmi adóztatásáról