Új lakossági marketing igazgató a Telekomnál
Mohamed ElSayad több mint 15 éves átfogó nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing, a digitális média segítségével végzett márka- és termékbevezetés, -fejlesztés és disztribúció kiterjesztés, valamint a hatékonyságnövelés területén. 2011 óta az Emirates Integrated Telecommunications Company (du) munkatársa volt az Egyesült Arab Emirátusokban, 2013-tól a cég digitális hirdetési igazgatója. Ezt megelőzően az MSN Arabia, MSN Maghreb & MSN Pakistan ügyvezető igazgatója volt, korábban pedig a régió több telekommunikációs cégénél dolgozott üzletfejlesztési és digitális médiastratégia területen.
Poós Zsuzsanna az utóbbi két évben a Telekom lakossági marketing vezetőjeként eredményes munkát végzett. Ennek is köszönhetően a lakossági marketing terület kimagaslóan hozzájárult a Telekom 2014. és 2015. évi sikereihez: a bevételi trendfordulóhoz, valamint a piaci részesedések megtartásához és növeléséhez minden termékszegmensben.
Kapcsolódó cikkek
- Állami kitüntetés a Magyar Telekom igazgatójának
- Új felsővezető a Magyar Telekomnál
- Távozik a Magyar Telekom egyik vezérigazgató-helyettese
- Helyfüggő mobilmarketing már Magyarországon is
- Állami kitüntetés a Magyar Telekom vezérének
- Díjnyertes a Telekom virtuális fesztiválközpontja
- Új elnök a Magyar Marketing Szövetség élén
- Elnököt választott a Magyar Telekom Igazgatósága
- 28 milliárdos osztalék a Telekom-leánynál és személyi változások
- Rózsa Iván lesz a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója