Hatalmasat húzott a Taxify: újabb neves befektető állt a startup mögé
A világ egyik vezető mobil alapú közlekedési alkalmazását üzemeltető cég, a DiDi Chuxing befektetőként működik együtt a jövőben a Taxify-jal. Ezzel a lépéssel Európa és Afrika legnépszerűbb mobilalkalmazásává válhat az észt taxis startup. Korábban már a Skype, a Google és a TransferWise is befektetőként támogatta a cég működését.
Az együttműködési megállapodás aláírását követően Markus Villing, a Taxify alapító-vezérigazgatója elmondta: biztos benne, hogy új partnerével cége még inkább megszilárdítja jelenlegi pozícióját a főbb piacokon és tovább folytathatja a terjeszkedést. Kiemelt céljuk, hogy Európa, valamint Afrika egyik legkedveltebb és legegyszerűbb közlekedés megosztási platformja maradjanak a jövőben is.
“A Taxify már most is magas színvonalú, innovatív szolgáltatást nyújt 18 országban. A mobiltechnológia kihasználásával tökéletesen meg lehet felelni a gyorsan változó fogyasztói igényeknek, alkalmazásával a hagyományos közlekedés 21. századi színvonalra emelhető” - hangsúlyozta Will Cheng Wei, a DiDi Chuxing alapító-vezérigazgatója. A DiDi Chuxing új partnerével a régió leghatékonyabb közlekedési szereplőjévé kíván válni.
A 2013-ban Észtországban alapított Taxify az egyik leggyorsabban növekvő startup Európában és Afrikában. Az innovatív utazási mobilalkalmazásnak több mint két és fél millió felhasználója van a régió 18 országának nagyvárosaiban, többek között Magyarországon, Romániában, a balkáni országokban, Dél-Afrikában, Nigériában és Kenyában. A legfejlettebb IT technológia által működtetett DiDi Chuxing több mint 400 városban, több mint 400 millió felhasználó számára nyújt széleskörű mobilszolgáltatást, köztük olyan vállalkozásoknak, mint a Taxi, a Premier, az Express, a Luxe, és a Hitch. A több mint 17 millió embert foglalkoztató vállalat az intelligens közlekedési megoldások kialakításával a városok integrációjában és fejlesztésében nyújt komoly segítséget.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.