Növekedési fázisú startupokat céloz az EIT Digital hétszázötvenezer euró összdíjazású versenye
A növekedési fázisú startupok, azaz scaleupok között keresi a legújabb európai tech sikersztorikat az EIT Digital, a digitális innováció és oktatás vezető európai szervezete, amely deep tech megoldásokat nyújtó cégek jelentkezését várja az idén ötödik alkalommal meghirdetett startup versenyén. A megmérettetésen korábban 60 magyar cég indult.
Mit lehet nyerni?
Az októberi döntőben öt kategóriában 25 scaleup jelölt verseng majd, hogy bekerüljön az EIT Digital Akcelerátor növekedési programjába. Kategóriánként az első két helyezett 12 hónapig élvezheti az 50 ezer euró értékű üzletfejlesztési támogatást, a győztesek pedig további 50 ezer euró pénzdíjat kapnak.
Ki pályázhat?
A versenyre az elmúlt 10 évben alapított, növekedési fázisú vállalkozások (scaleupok) jelentkezését várják, amelyeknek bejegyzett székhelye az Európai Unió valamely tagállamában található, valamint 2016-os összbevételük meghaladta a 300 ezer eurót, vagy legalább 2 millió euró tőkebefektetést tudnak felmutatni.
Kategóriák: digitális ipar, digitális városok, digitális jóllét, digitális infrastruktúra és digitális pénzügyek
Hogyan lehet pályázni?
Jelentkezés: www.challenge.eitdigital.eu
Mi a határidő?
A pályázatokat 2018. június 14-ig várják.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- Április 27-ig jelentkezhetnek startupok 135000 eurós összdíjazású innovációs versenyekre
- Magyar hallgatók a L’Oréal Brandstorm nemzetközi döntőjén Párizsban
- Második állomásához érkezett a Startup Campus V4 Global Tour
- Keresik a jövő digitális média megoldásait
- A tanulást forradalmasító alkalmazás nyert az Imagine Cup hazai döntőjén
- Borys Szyc filmsztár oktatta a Women Startup Competition résztvevőket Varsóban
- Teltház volt a Women Startup Competition Kolozsvári versenyén
- Egy utazási startup nyerte a Women Startup Competition első elődöntőjét Prágában
- Győztes start-up kerestetik a düsseldorfi :agile acceleratorba
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.