1,3 milliárd forintot töltöttek a szigetlakók a Festipay-egyenlegükre a mobiljukon keresztül
Minden idők legmagasabb látogatószámával zárult az idei Sziget, és vele együtt rekordot döntött a fesztivál készpénzmentes fizetési rendszere, a Festipay is. Ráadásul a fesztiválozók kártyafeltöltéseinek harmada a Cellum mobilfizetési megoldásával történt.
A Festipay idén vezette be Magyarországon az új karszalagját, mely egyszerre szolgált belépőként és fizetőeszközként. Ezen túlmenően a Cellum megoldását használva most először lehetőség volt a fesztivál kezdete előtt feltölteni az egyenleget. Így érkezéskor a látogatóknak nem kellett időt tölteniük feltöltőpont keresésével.
A megoldás hatalmas sikert aratott: az összes egyenlegfeltöltés mintegy harmadát – 1,3 milliárd forintnyi tranzakciót – a Cellum mobilfizetési rendszerén keresztül bonyolították a felhasználók. De nemcsak az egyenlegfeltöltés lett sokkal gyorsabb és kényelmesebb: a tranzakciós listát, vagyis a vásárlási előzményeket is folyamatosan ellenőrizhették a fesztiválozók, jobban nyomon tudták követni, hol mennyit költöttek. Sőt, a Festipay és a Cellum új fejlesztésének köszönhetően a vendégek már az alkalmazáson keresztül is visszakaphatták az egyenlegükön megmaradt összeget a rendezvény végén.
„A Festipay évről évre folyamatosan fejleszti a szolgáltatásait, hogy ügyfeleink minél önfeledtebben szórakozhassanak kedvenc fesztiváljaikon. Nagy örömmel láttuk, hogy idei újdonságaink, mint a kombinált karszalag és a mobilalkalmazáson keresztüli egyenlegfeltöltés ennyire pozitív fogadtatásban részesült.” – mondta Dr. Kaderják Dániel, a Festipay vezérigazgatója.
„Egyértelműen a mobilfizetésé a jövő. Világosan látjuk, hogy a fesztiválok, rendezvények a technológia olyan alkalmazási területei, ahol a felhasználók értik annak előnyeit, értékajánlatát, és készek váltani a hagyományos fizetőeszközökről a mobilfizetési megoldásokra.” – mondta Dr. Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója. „A Festipay és a Cellum elsőként jöttek ki Európában ezzel a megoldással, és az eredmények minket igazolnak. Reményeink szerint hamarosan más kontinenseken is találkozhatnak a rendezvénylátogatók a szolgáltatásainkkal.” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- Mostantól a grúziai nagyfesztiválon is magyarok szolgáltatják a készpénzmentes fizetést!
- Mobilfizetés már a fesztiválokon is!
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
- A Cellum és a Telkom stratégiai együttműködést jelentett be
- Magyarok segítenek felzárkóztatni Ázsia egyik feltörekvő országát
- A Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéses fizetés
- Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.