1,3 milliárd forintot töltöttek a szigetlakók a Festipay-egyenlegükre a mobiljukon keresztül
Minden idők legmagasabb látogatószámával zárult az idei Sziget, és vele együtt rekordot döntött a fesztivál készpénzmentes fizetési rendszere, a Festipay is. Ráadásul a fesztiválozók kártyafeltöltéseinek harmada a Cellum mobilfizetési megoldásával történt.
A Festipay idén vezette be Magyarországon az új karszalagját, mely egyszerre szolgált belépőként és fizetőeszközként. Ezen túlmenően a Cellum megoldását használva most először lehetőség volt a fesztivál kezdete előtt feltölteni az egyenleget. Így érkezéskor a látogatóknak nem kellett időt tölteniük feltöltőpont keresésével.
A megoldás hatalmas sikert aratott: az összes egyenlegfeltöltés mintegy harmadát – 1,3 milliárd forintnyi tranzakciót – a Cellum mobilfizetési rendszerén keresztül bonyolították a felhasználók. De nemcsak az egyenlegfeltöltés lett sokkal gyorsabb és kényelmesebb: a tranzakciós listát, vagyis a vásárlási előzményeket is folyamatosan ellenőrizhették a fesztiválozók, jobban nyomon tudták követni, hol mennyit költöttek. Sőt, a Festipay és a Cellum új fejlesztésének köszönhetően a vendégek már az alkalmazáson keresztül is visszakaphatták az egyenlegükön megmaradt összeget a rendezvény végén.
„A Festipay évről évre folyamatosan fejleszti a szolgáltatásait, hogy ügyfeleink minél önfeledtebben szórakozhassanak kedvenc fesztiváljaikon. Nagy örömmel láttuk, hogy idei újdonságaink, mint a kombinált karszalag és a mobilalkalmazáson keresztüli egyenlegfeltöltés ennyire pozitív fogadtatásban részesült.” – mondta Dr. Kaderják Dániel, a Festipay vezérigazgatója.
„Egyértelműen a mobilfizetésé a jövő. Világosan látjuk, hogy a fesztiválok, rendezvények a technológia olyan alkalmazási területei, ahol a felhasználók értik annak előnyeit, értékajánlatát, és készek váltani a hagyományos fizetőeszközökről a mobilfizetési megoldásokra.” – mondta Dr. Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója. „A Festipay és a Cellum elsőként jöttek ki Európában ezzel a megoldással, és az eredmények minket igazolnak. Reményeink szerint hamarosan más kontinenseken is találkozhatnak a rendezvénylátogatók a szolgáltatásainkkal.” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- Mostantól a grúziai nagyfesztiválon is magyarok szolgáltatják a készpénzmentes fizetést!
- Mobilfizetés már a fesztiválokon is!
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
- A Cellum és a Telkom stratégiai együttműködést jelentett be
- Magyarok segítenek felzárkóztatni Ázsia egyik feltörekvő országát
- A Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéses fizetés
- Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.