A Fujitsu „Connected Retail” Élményközpontot nyit Dublinban

forrás: Prím Online, 2018. október 2. 09:52

A Fujitsu bejelentette „Connected Retail” Élményközpontja megnyitását az írországi Dublinban. A létesítmény segít a kiskereskedelmi és vendéglátóipari ügyfeleknek javítani az eladáshelyi produktivitást és az ügyfeleknek nyújtott élményt, és költségcsökkentés mellett bővíteni az ügyélkört. A 13 innovatív technológia élő bemutatója alapján a kiskereskedelmi és vendéglátóipari szolgáltatócégek átgondolhatják, hogyan előzhetik meg versenytársaikat, és feltérképezhetik a hagyományos üzletek előtt álló jövőbeni lehetőségeket.

Az ügyfelekért folytatott, minden eddiginél élesebb versenyt és a vásárlók többcsatornás lehetőségeit figyelembe véve napjaink kiskereskedelmi vállalatainak folyamatosan innovációkat kell bevezetniük és optimalizálniuk kell folyamataikat, ha szeretnének egy lépéssel a piac előtt járni. A vevők egyre kevésbé hűségesek a konkrét üzletekhez, és többet kutatnak az interneten a vásárlási döntés meghozatala előtt. Ezért a kiskereskedelem szereplőire nyomás nehezedik: minden interakció során kifogástalan élményt kell nyújtaniuk, és olyan offline vásárlási környezetet kell kialakítaniuk, amely élvezetes és hasznos a vásárlók számára.

 

A kiskereskedelmi és vendéglátóipari szolgáltatókat előre egyeztetett időpontokban fogadó „Connected Retail” Élményközpont olyan többcsatornás megoldásokat mutat be, amelyek új módszert kínálnak a vevők kiszolgálására, és optimalizálják a folyamat minden elemét: a termékelhelyezéstől kezdve a vevőkövetésen és az analitikán át az online vásárlásig és támogatásig. 

 

 

A Fujitsu dublini irodájában működő létesítményben bemutatott 13 technológiai megoldás a teljes kiskereskedelmi élményt lefedi – azon belül az „all-in-one” szolgáltatáshelyi eszközöket, az internetre csatlakozó próbafülkéket, a közönségérzékelő és mérőeszközöket. A központ emellett azt is demonstrálja, hogyan használható a Fujitsu PalmSecure biometrikus technológiája a munkavállalók rendszerhozzáférésének szabályozására és követésére. A vállalat a Fujitsu Írország kiskereskedelmi megoldások terén szerzett mélyreható és kiterjedt szakértelme folytán választotta épp Dublint a „Connected Retail” Élményközpont székhelyéül.

 

„Izgalmas, ugyanakkor kihívásokkal teli időket él a kiskereskedelem. Sokféle rendkívül innovatív technológiai megoldással segítünk a szektor szereplőinek lépést tartani a fogyasztók folyamatosan növekvő igényeivel. Ezek minden csatornában javítják a végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott élményt. Ezen túlmenően analitikai rendszerek alkalmazásával is optimalizálni tudjuk a vásárlási élményt, valós idejű betekintést nyújtva a kiskereskedőknek a vevők vásárlási mintáiba és eladáshelyi viselkedésébe. Az új központ életre kelti a Fujitus értékajánlatát: valódi megoldásokat és szolgáltatásokat mutat be realisztikus kiskereskedelmi környezetben. Lehetővé tesszük a kiskereskedők számára, hogy az ügyféloldali és backend megoldások széles portfóliójával ismerkedjenek meg. Ezekkel a megoldásokkal költséget takaríthatnak meg, és az interneten és a fizikai üzletben is nagyszerű ügyfélélményt nyújthatnak. Mindez az új digitális alkalmazások, az eladáshelyi technológia és megbízható menedzselt szolgáltatások támogatásával valósul meg” – nyilatkozta Richard Clarke, a Fujitsu kiskereskedelmi megoldásokért felelős globális üzletágának igazgatója. 

 

Az élményközpontban bemutatott gyakorlati demók között szerepel a Fujitsu TP8 „all in one” eladáshelyi platform, amely a bolt több érintkezési pontját lefedve gyors és egyszerű tranzakciókezelést biztosít a kiskereskedőknek, ugyanakkor a költségeket is mérsékli. Szintén a bemutatott megoldások között vannak a Fujitsu integrált közönségmérő analitikai és jelentéskészítési rendszerei, amelyek a vásárlóközönség jellemzőinek valós idejű rögzítése alapján segítik testre szabni a kínálatot, és a vevők érdeklődési szintjét felmérve lehetővé teszik a vásárlás ösztönzését. A látogatók azt is tesztelhetik, hogyan lehet arcfelismerő technológia segítségével célzott hirdetéseket küldeni az üzletben tartózkodó látogatók mobilkészülékeire.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50