CEBIT 2019 – még több újdonság
A Hannoverben évente megrendezett CEBIT, 2019-ben még több újdonsággal jelentkezik, mint eddig. Ötnapos, ultramodern és sokszínű lesz.
A CEBIT 2018-ban debütált új formájában: kiállítás, konferencia és fesztivál egyben. A kísérlet sikeresnek bizonyult, olyannyira, hogy a jövő évi tervek is csak kivitelezésre várnak. A kiállítók közül máris sokan átvették, alkalmazták az új megoldásokat.
Leszögezhető, hogy a kiállítás formai frissítése egy üzletileg hatékony és sikeres döntés volt, mely biztosítja a további fejlődést, növekedést. Az Európában egyedülálló esemény szervezőinek rövidtávú célja a kiállítás pozíciójának megerősítése a kontinensen.
A Deutsche Messe arra törekszik, hogy támogassa az üzleti élet és a társadalmi folyamatok digitális átalakítását. A CEBIT az informatikai szakemberek és a digitális döntéshozók tájékoztatására és útmutatásra szolgál az értékesítés, a marketing, a HR és a pénzügyek terén. Ez a program összekapcsolja a digitális jövő alakításában érintett valamennyi résztvevőt – nagyvállalatokkal, kkvkal, kezdő vállalkozásokkal, informatikai szakemberekkel, IT területen működő döntéshozókkal, befolyásos személyiségekkel, és így tovább.
A 2019-es CEBIT három részből áll: d!expo, d!talk, d!campus.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az új munkamódszerek, az AI, a blockchain technológia, a marketing és az értékesítés automatizálási megoldásai és számos más kulcsfontosságú technológia piacképes és minden típusú és méretű vállalat számára elfogadható legyen" - magyarázta Frese.
A "Digitized Services" nevű kiállítás – program a programban – bemutatja az IT szolgáltatási platformokat, és feltárja e folyamat szolgáltatási szektorra gyakorolt hatásait. A látogatók megismerkednek az olyan megoldásokkal is, amelyek számos digitális tudományterületet magukba foglalnak, beleértve az AI-t, a blockchaint, az adatelemzéseket és a kiberbiztonságot.
Jövőre a felhasználóipar lesz a leghangsúlyosabb témakör, amelyet alapjaiban formál át a digitalizáció.
"A Future Mobility nagy sikert aratott, köszönhetően a velünk szorosan együttműködő partnervállalatoknak. Bemutatták a mobilitást mint szolgáltatást, valamint azokat a technológiákat és szolgáltatókat, amelyek központi szerepet játszanak ezen a piacon.
A CEBIT 2019 hasonló módon mutatja majd be és tárja fel a digitális átalakítás hatását más felhasználói iparágakra, például a biztosításra, az egészségügyi ellátásra, valamint az állami szektorra is." – tette hozzá Frese.
A CEBIT 2019 reggel már 9 órától mindennap látogatható este 6 óráig, hétfőtől péntekig, kivéve a d!campus-t, amely minden este 22 óráig várja a látogatókat.
A CEBIT 2019 belépőjegyei már kaphatók. A teljes rendezvényre szóló jegy ára 100 €, a napijegy ára 50 €, míg az esti jegyek (érvényesek a 16 óra utáni belépésre) és a teljes rendezvényre szóló jegyek a diákok számára 25 euróba kerülnek.
A CEBIT 2019. június 24-től június 28-ig tart.
Kapcsolódó cikkek
- Véget ért a teljesen megújult CEBIT 2018
- Szabad Szoftver Konferencia és Kiállítás
- A közép-európai tech szektor krémje a prágai CES-en
- Utópia Szintetizátor – Interaktív Kiállítás és Konferencia
- Jön a China Smart Expo 2016
- Ismét Szabad Szoftver Konferencia Budapesten
- Okos Jövő Fórum 2015 konferencia és szakkiállítás Győrben
- Modern térinformatika: agráriumtól a várostervezésig
- Díjazták az energiatudatosságot
- A köztársasági elnök fogadta Neumann János lányát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.