Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
A Huawei a tavalyi évhez képest egy helyet javítva, az előkelő 47. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban a cég zsinórban negyedszerre kapott helyet az első 50 vállalat között, márkaértéke nyolc százalékkal nőtt az elmúlt egy évben.
Tovább nőtt a globális márkaindexe, és újabb helyezéssel lépett előre az idei BrandZ 100 legértékesebb márkáit bemutató listáján a Huawei. A WPP és Kantar Millward Brown által évente összeállított, globális márkaértéket vizsgáló rangsorban a vállalat nyolc százalékos növekedésével a 47. helyet foglalja el, a technológiai cégek között a 15., a rangsorban szereplő kínai márkák között pedig a 7. helyen végzett. A Huawei nemzetközi listákon való egyre jelentősebb helyezései elsősorban az okostelefon-piaci erős jelenlétének köszönhetők, a BrandZ elemzésében méltatta a Huawei P30 sorozat készülékeinek kiemelkedő kameraképességeit, valamint Mate X hajlítható okostelefon technológiai innovációját. A vállalat az IDC vezető elemzőcég adataira támaszkodva kiemelte, hogy a Huawei az egyetlen olyan mobilgyártó, amely képes évről évre több mint 50 százalékkal növelni eladásait, globális okostelefon-piaci részesedése jelenleg 19%. A BrandZ idei listáján a Huawei mellett további 14 kínai brand is szerepel, melyek összesített márkaértéke éves szinten 7 százalékkal nőtt.
Az IDC 2019. I. negyedéves jelentése alapján a Huawei 2018-hoz képest 282,2 százalékos éves növekedést tudhat magáénak okoseszköz-eladásai tekintetében, az idén márciusban bemutatott prémium kategóriás készüléksorozata, a P30 széria pedig a tavalyi P20-hoz hasonlóan kiemelkedő nemzetközi eladási mutatókat produkál.
Kapcsolódó cikkek
- Taroltak a Huawei hordozható okoseszközei 2019 első negyedévében
- Kanada nem adhatja ki az Egyesült Államoknak a Huawei pénzügyi vezetőjét
- Bíróságon száll szembe az amerikai megszorító intézkedésekkel a Huawei
- Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre
- Növekedés jellemezte a Huawei első negyedévét
- Új célok a Honor és a Huawei kettős márkastratégiája mentén
- Erős évet zárt a Huawei
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Az európai kontinens lehet a vesztese a technológiai megszorításoknak
- Tovább terjeszkedik a Huawei Magyarországon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.