Értékelte a kreatív szakma a Libri és a Bookline kampányait
Számos díjjal jutalmazták 2019-ben a Libri-Bookline kreatív szakmában nyújtott teljesítményét. A cégcsoport márkáinak több kampányát is elismerték a szakemberek. A Libri Váltsuk valóra a meséket című karácsonyi kampányával, a Bookline pedig az Olvass bajuszostól, illetve a Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű kampányaival aratott sikert.
Idén először februárban az Ország Boltja versenyén ismerték el a cégcsoport munkáját, ahol a Libri a verseny Népszerűségi díjának Szórakozás és kikapcsolódás kategóriájában kapott díjat. A verseny évről évre arra vállalkozik, hogy az online vásárlók véleménye alapján megtalálja a legkiválóbb szolgáltatást nyújtó, valamint a legnépszerűbb webáruházakat.
Idén májusban huszadik alkalommal tartotta meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége az Arany Penge Fesztivált, amelyre olyan Magyarországon bejegyzett és aktív vállalkozások nevezhettek, akik reklámokat készítenek és/vagy részt vesznek azok közzétételében. A hazai kreatív szakma egyik legrangosabb eseményén öt díjazásban részesült a kampányaiban a Bold Ideas ügynökséggel együttműködő Libri-Bookline. Egyike volt az Év ügyfelei díjazottjainak, amellyel elismerték az innovációban és kreativitásban nyújtott kiemelkedő teljesítményét. Továbbá a Libri Váltsuk valóra a meséket elnevezésű 2018-as karácsonyi kampánya különleges és újszerű indoor megoldásainak köszönhetően kiérdemelte az Arany penge elismerést. A kampány során a Libri könyvesboltokban elhelyezett Mesepontokon lehetett könyveket adományozni olyan gyerekeknek, akikhez nehezen jut el a mese és az olvasás élménye. A több mint 42 000 könyvet még az ünnepek előtt országszerte több mint 60 intézménybe juttatták el a szervezők.
Ugyanezen a versenyen a Bookline az Olvass bajuszostól című kampányát három Ezüst penge és egy Bronz penge díjjal ismerték el. A kampány keretében a Bookline bajuszos írók művein keresztül hívta fel a férfiak figyelmét egészségük megőrzésének fontosságára. Az Ezüst pengéket hagyományos márkát építő vagy vásárlást elősegítő POS megoldásaiért, egyedi, még nem alkalmazott megoldásaiért, illetve különböző print megoldásaiért kapta az online könyváruház. Az Olvass Bajuszostól online és offline megoldásait pedig Bronz pengével ismerte el a szakmai zsűri.
A Hipnózison, Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenyén is értékelték a cégcsoport munkáját és Bronz helyezéssel díjazták az Olvass bajuszostól kampányt Craft/Print, fotó és illusztráció kategóriában. A Bookline trendalkotó imidzse pedig minden bizonnyal hozzájárult ahhoz, hogy a Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű, Örkény Egyperceseit bemutató kampányát is kiemeljék, és Ezüst helyezéssel jutalmazzák a verseny Innovatív platformhasználat kategóriájában.
- Igazi csapatmunka valósul meg mind a Libri, mind a Bookline kampányainak kitalálásakor és tervezésekor. Az évek során egy valódi irodalmi ügynökség jött létre a Libri-Bookline marketingosztályának munkatársaiból, komoly kreatív műhely működik házon belül, és közösen izgalmas olvasásnépszerűsítő ötleteket tudunk megvalósítani, amit mára a szakma is észrevesz, értékel. Szép visszaigazolás ez nekünk és erőt ad ahhoz, hogy tovább folytassuk a munkát és megvalósítsunk minden tervünket. – mondta el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline marketing- és kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Szavazzon az irodalomra!
- Megújul a Bookline oldala
- Figyelemfelhívó Huawei kampány
- A hirdetők négyötöde hű a csatornához
- A digitális reklámköltés alakulása
- Első mondatokkal népszerűsíti az olvasást a Bookline
- A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?
- Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Internet Hotline: 2011 óta több mint négyezer online bejelentés nyomán intézkedtek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.