Egyszerűbbé vált a megmaradt egyenleg visszatérítése a Sziget fesztiváljain
Idén már a szigetes fesztiválokon könnyebb nyomon követni a karszalagra feltöltött összeget és automatikussá tehető a maradék egyenleg visszaigénylése is.
“A 2019-es VOLT Fesztiválon debütált és vizsgázott jelesre a Sziget-Festipay által üzemeltett készpénzmentes rendszer új, visszatérítés-számítási algoritmusa” – mondta Solti Attila, a Festipay operatív igazgatója. “Az új logika bevezetésének oka az volt, hogy megkönnyítsük a látogatóknak az egyenlegük nyomon követését, valamint a karszalagokon maradt egyenleg visszaigénylését” – magyarázta a változtatás okát az igazgató, hozzátéve, hogy a Festipay csak technikai lebonyolító, az egyenleg nem az ő számlájukon marad.
Az idei év újdonsága, hogy megkülönböztetik a helyszíni és az online feltöltéseket a visszatérítés számításakor. A helyszínen feltöltött egyenleg maradványértéke csak a helyszínen váltható vissza, ezt a látogatónak személyesen kell igényelnie a feltöltőpontokon a fesztivál nyitva tartása alatt bármikor. Ugyanakkor az online feltöltött egyenleg maradványértéke minden esetben automatikusan visszautalásra kerül a fesztivál zárása után, a megadott határidőn belül. Az online feltöltés használata mellett a fesztivál applikációban regisztrált látogatók folyamatosan nyomon tudják követni az egyenlegük és a visszatéríthető összegek alakulását.
A látogatók körében az újítás pozitív fogadtatásban részesült, ezt mutatja az online feltöltések és a contactless fizetések (cca. 40%) megnövekedett aránya, a karszalagokon maradt egyenlegek pedig drasztikusan csökkentek mind a VOLT Fesztiválon mind a Balaton Soundon.
Kapcsolódó cikkek
- VOLT, Sound, Sziget: Már tervezhetjük a jövő nyarat!
- Hamis biztonságérzet a GDPR-ral kapcsolatosan
- Idén is várja az önkénteseket a Sziget
- Rekord látogatószám volt a Soundon
- Fákat adott a Balaton Sound Zamárdinak
- Zöld oázis a Balaton Sound-on
- VOLT vonattal, VOLT kombinált jeggyel a VOLT Fesztiválra!
- Mostantól a grúziai nagyfesztiválon is magyarok szolgáltatják a készpénzmentes fizetést!
- 7 millió érintésmentes tranzakció: így fizettünk a fesztiválokon 2016-ban
- Street food fesztiválok: készpénzmentes fizetéssel higiénikusabb!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.