A magyar társkereső oldal betör a svéd-norvég piacra
A legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe Zrt. tulajdonosai, Weiler Péter vezérigazgató és a befektető Russmedia Equity Partners, a Mötesplatsen (lefordítva: Találkahely) nevű Svédországban és Norvégiában működő prémium társkereső oldal felvásárlásával erősíti tovább online társkereső portfólióját. Az oldal korábbi tulajdonosa - a Schibsted - 15 év után válik meg a vállalattól.
A Randivonal-at és a Mötesplatsen-t működtető Dating Central Europe az európai társkereső piacon így portfóliójával már 6 országban lesz jelen, konszolidált árbevétele meghaladja majd a 2,5 milliárd forintot.
„A Dating Central Europe Zrt. ideális szakmai befektető, aki új tulajdonosként minden bizonnyal sikeresen fejleszti majd tovább a Mötesplatsen társkereső oldalt.” - mondta Peter Grytterhielm a Schibsted operatív igazgatója.
A több mint 20 éve működő Randivonal a magyar internet hőskora óta szerzett tapasztalataival egyenértékű partnere lesz a hasonló életúttal rendelkező Mötesplatsen-nek. A két társkereső oldal az adott országban úttörökként tűzte ki célul, hogy kifejezetten a komoly kapcsolatok megtalálására építi fel szolgáltatásait.
“Úgy gondoljuk, hogy mindkét vállalatunknak nagyon hasonló a mozgatórugója, immáron több mint két évtizede azonos értékek mentén fejlesztjük prémium társkereső szolgáltatásainkat. Sikeresen védjünk a helyi piacunkat a nemzetközi óriáscégekkel szemben és ugyanazokkal a kihívásokkal találkozunk. Hiszek abban, hogy miközben a nemzetközi szinergiákra támaszkodunk, jövőnk a helyi piacoktól függ. Nem tervezzük a platformjaink összevonását, mivel minden weboldalunknak a helyi adottságokra kell reflektálni, relevánsnak maradni, valamint megtartani és építeni azokra a kulturális különbségekre, amikre büszkék lehetünk. A jövőt a globális monopóliumokkal szemben a lokális és prémium szolgáltatásokban látom.” – nyilatkozta Weiler Péter a Dating Central Europe Zrt. vezérigazgatója.
Az online társkereső szolgáltatások napjainkban a prémium szegmensben erősödnek leginkább. Ebből a trendből legjobban azok a lokális márkák profitálnak, akik nagy múlttal rendelkeznek, és személyre szabott, minőségi szolgáltatást nyújtanak.
“Ez egy nagy horderejű akvizíció a DACE Zrt. számára és az első lépés a vállalattal kapcsolatos nemzetközi akvizíciós tervünkben. Hiszünk abban, hogy a két hasonló értékrenddel rendelkező márka még sikeresebb lesz a közös irányítás alatt. Nagy örömmel üdvözöljük a Mötesplatsen-t és összes munkatársát vállalatcsoportunkban.” – nyilatkozta Chris Wittlinger a Russmedia igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A szinglik újabban egy hűtlenségre szakosodott társkeresőn ismerkednek?
- Válságban vannak a szeretői kapcsolatok?
- Az egyedülállók negyede még igazán hisz a nagy Ő-ben!
- A milliomosok csábítására épít a legújabb luxus társkereső oldal
- Kívánhat-e egy társkereső oldal sok terhességi tesztet?
- A gyermeküket egyedül nevelő szülők felé nyit a Randivonal cégcsoport
- Tanulmányból nőtte ki magát a Moment
- Elkészült az ország legfrissebb randitérképe
- A Russmedia International lett a Randivonal cégcsoport többségi tulajdonosa
- A "teltkarcsú" vidéken jobban bejön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.