Randizna egy oltott az oltatlannal?

forrás: Prím Online, 2021. december 14. 11:07

A jelenlegi járványhelyzetben szinte mindenhol az oltás felvételére buzdítják az embereket, és habár a tudomány szerint ez lenne a helyes lépés, mégis sokan tartanak tőle vagy nem ebben látják a megoldást. De vajon mennyire befolyásolja napjainkban az ismerkedést, hogy valaki már beoltatta magát, vagy sem? Elzárkózik egymástól a két tábor vagy ez nem szempont a párra vágyó egyedülállóknál? A Randivonal.hu társkereső oldal most ennek járt utána a belső statisztikái alapján és a legújabb, felhasználó körében készített felmérésben, melyet közel 1000-en töltöttek ki. 

 

A szinglik fogékonyabbak az oltás felvételére?

Úgy tűnik igen, ugyanis a kérdőívet kitöltők nagyjából 80%-a beoltatta már magát a covid-19 ellen és közel kétharmada már a harmadik oltást is felvette. Az életkor emelkedésével növekszik az átoltottság aránya is, de az iskolai végzettséget nézve ugyanolyan magas arányban vették már fel az oltást a társkeresők, akár felsőfokú, akár általános iskolai végzettséggel rendelkeznek.

 

A Randivonalon ismerkedőknek ugyanakkor nem muszáj kerülgetniük a forró kását, ha szeretnék tudni a kiválasztott partner oltásokhoz való hozzáállását. Az oldal készítői létrehozták a "Beoltva" plecsnit, így aki már megkapta az oltást, tudathatja a többi társkeresővel azt. A kérdőív és a belső adatok egybecsengenek, ha a nemeket is megvizsgáljuk, ugyanis a férfiak között pár százalékkal többen vannak a beoltottak a nőkhöz képest.

 

A belső statisztikák szerint nagyjából másfélszer több levelet is kapnak a "Beoltva" plecsnit használó társkeresők és jelenleg minden nyolcadik aktív felhasználó állította be a jelölést az adatlapján. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a többi társkereső között nincs oltott, de ebből részben az is következhet akkor, hogy a társkeresőknek az oltás felvétele nem olyan fontos tényező a partner kiválasztásánál?

 

 

Az oltottak szerint

Habár az oltottak több mint 80%-a nem levelez jelenleg olyan társkeresővel, aki nincs beoltva, ugyanakkor a válaszadók kétharmada nem zárkózna el, ha egy számára vonzó, de nem beoltott társkereső kezdeményezne. Igaz a nők csak negyedannyira nyitottak a férfiakhoz képest ilyen esetekben. Más szemszögből viszont a beoltottaknak nagyjából az ötöde nem kezdeményez, ha nem látja a "Beoltva" jelölést az adatlapon, de több mint fele szerint fennáll az esély, hogy az illető csak nem élt az adatlapon való feltüntetés lehetőségével. Ebből is következik, hogy a beoltottak nem feltétlenül elutasítóak az oltatlanokkal, sőt!

 

Az oltást már felvett válaszadóknak csak a harmada kérdez rá a másik oltottsági állapotára és csak az ötöde nem tudna érzelmileg kötődni egy olyan emberhez, aki nincs beoltva. Nagyon úgy tűnik a szerelem mindent legyőz, ugyanis, ha csak a randin derülne ki, hogy a partner oltatlan, a társkeresők több mint kétharmadát nem zavarná, pláne ha az illető nagyon tetszik neki. De vajon hasonlóan vélekednek, akik nem oltották be magukat?

 

Az oltatlanok szerint

Az előző kérdés megválaszolását leegyszerűsíthetjük egy igenre is akár, de a részletek természetesen árnyalják az oltást elutasítók véleményét. Hasonlóan a másik táborhoz, az oltatlan társkeresők 80%-a nem levelez jelenleg olyan társkeresővel, aki be van oltva, de ugyanennyire elfogadnák, ha egy oltott társkereső kezdeményezne. Kimondhatjuk, hogy nyitottabbak az oltottakhoz képest, ugyanis kétharmaduk különösebb fenntartás nélkül kezdeményez azoknál, akiknek kint van a "Beoltva" plecsni. Az eredmények azt is megerősítették, hogy az oltás nélküli társkeresőket kevésbé érdekli a másik hozzáállása, mert csak minden hatodik társkereső kérdez rá az oltottsági állapotra, ha nem látja a "Beoltva" jelölést. Összességében úgy tűnik az oltást elutasító társkeresők egy kicsit nyitottabbak, de hasonlóan a másik táborhoz, kevésbé érdekli őket, hogy a leendő partner felvette-e már az oltást, és szintén csak az ötöde nem tudna érzelmileg kötődni egy beoltott partnerhez, de több mint kétharmadát nem zavarná, ha a randin kiderülne, hogy a másik már felvette az oltást. 

 

Úgy tűnik a kisebbséget leszámítva, jelenleg nem határozza meg a társkeresők partnerrel szemben támasztott igényeit az oltás témaköre. Sőt inkább az elfogadás jellemző, és a párra vágyó egyedülállók inkább azt szeretnék, hogy ne az ellenségeskedés határozza meg az egymáshoz fűződő kapcsolat kialakulását.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14