A Liferay-t választotta partnerének a horvát nemzeti biztosító
Az Adris csoporton belül működő, piacvezető horvát nemzeti biztosítótársaság, a Croatia osiguranje, a digitális élményplatformok területén vezető Liferay-t választotta partnerül digitális megoldásai továbbfejlesztéséhez.
A Liferay a biztosító társaság értékesítési képviselői számára fejleszt innovatív digitális platformot. A portál javítani fogja az általános felhasználói élményt és növeli az ügyfélszolgálat minőségét. A következő években az ügynöki portál az összes értékesítési folyamat központi platformjává válik, beleértve a kötvénygenerálást, az ügyféllel való kommunikációt és a valós idejű kárigény-feldolgozás folyamatát. A portált több mint 7000 képviselő fogja használni a Croatia osiguranje értékesítési hálózatán belül.
A Croatia osiguranje és a Liferay csapatai három különböző időzónában dolgozó digitális szakértőkből állnak, akik Horvátországban, Brazíliában, Írországban és az Egyesült Államokban tevékenykednek. Szakértelmükkel egyedülálló digitális terméket hoznak majd létre, mindezt azzal a céllal, hogy kiváló felhasználói élményt nyújtsanak a Croatia osiguranje ügyfelei és a megadott portálon dolgozó alkalmazottak számára.
"Továbbra is nagy összegeket fektetünk be a biztosítás digitalizációjába, ezúttal a Liferay-jel, a világ egyik vezető informatikai vállalatával együttműködve. Tapasztalt biztosítási és digitális szakértőkből álló csapataink összefognak, hogy egy olyan fejlett egyablakos ügyintézést hozzanak létre értékesítési hálózatunk számára, amely új, kivételes felhasználói élményt nyújt a biztosítottjainknak. Büszkék vagyunk a nemzetközi együttműködésre a szakértőkkel, akik részt vesznek ebben a projektben, amelybe hosszú távon több mint 10 millió kunát fogunk befektetni" – mondta Davor Tomašković, a Croatia osiguranje igazgatótanácsának elnöke.
A Liferay egy globális partneri és ügyfélhálózattal rendelkező vállalat, amely 11 éve tölt be vezető szerepet a digitális élményplatformok területén. Globálisan több mint 40 biztosítótársasággal dolgoznak együtt, köztük a világ tíz legnagyobb biztosítási csoportja közül hárommal.
"Hálásak vagyunk, hogy a Croatia osiguranjéval együttműködve egy intuitív és felhasználóbarát ügynöki portált építhetünk. A rugalmas technológia, az üzleti lehetőségek és a Liferay analitika segít Horvátországnak abban, hogy már ma is olyan fejlett technológiákat alkalmazzon, amelyek célja az ügyfelek segítése a különböző esetekben. Az ilyen projektekkel a biztosítási ágazat új területekre lép, hogy nyomon kövesse az ügyfelek és a munkavállalók igényeinek és elvárásainak folyamatos változásait. A Liferay segítségével a Croatia osiguranje olyan hatékony megoldást készít, amely erősíti piaci pozícióját" – mondta Bryan Cheung, a Liferay vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az Affidea felgyorsítja a digitalizációt
- Hibrid módszer teszi olcsóbbá az ingatlan-adásvételt
- Kiemelkedő digitális biztosító minősítést szerzett az Aegon
- 50 milliós Digitális Felzárkóztatási Alapot indít a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- Digitalizálja repülési dokumentációit a Wizz Air
- A gépjárműgyártásnak igazodnia kell a gyorsan változó és sokszínű hajtáslánc-mixhez
- Szombaton átadták a VISZ oktatási pályázatának díjait
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- 6,5 milliárdos közbeszerzést nyert a Delta Systems
- Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.