A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál

forrás: Prím Online, 2022. augusztus 2. 18:23

A GLAMI  új intelligens megoldást mutatott be,  amely pillanatok alatt több száz hazai és európai webáruház kínálatában képes megtalálni és megjeleníteni a felhasználók egyéni ízlésének megfelelő személyre szabott ajánlatokat. A platformhoz való csatlakozással az innovatív, mesterséges intelligencia alapú technológia olyan kisebb márkák és webáruházak számára is elérhetővé válik, amelyeknek nincs forrásuk az önálló beruházásra.

A GLAMI divatkereső platform új, jelenleg 13 európai piacon elérhető innovatív megoldása több száz webáruházban képes megtalálni és megjeleníteni a felhasználók egyéni ízlésének megfelelő ruhákat és kiegészítőket kedvenc márkáik, színeik, mintáik és egyéb kategóriáik alapján. Az innovatív gépi tanulási fejlesztés leegyszerűsíti a keresési folyamatot, és értékes időt takarít meg mindenki számára.

 

A már a Glami.hu-n is elérhető új funkció megtanulja a felhasználók személyes preferenciáit, így nem szükséges a kereséshez hagyományos módon kézzel végig görgetni a teljes katalógust. Az ingyenes szolgáltatás igénybevételekor 5 egyszerű kérdés megválaszolása után pillanatok alatt láthatóvá válik a felhasználó személyes ízlésének megfelelő, válogatott és gondosan kiválasztott termékpaletta, és minél rendszeresebben használja valaki az oldal kereső funkcióit, annál pontosabbak lesznek az eredmények. Természetesen a felhasználók továbbra is használhatják a keresősávot és a klasszikus keresőszűrőket (szín, méret, márka, webáruház, alkalom, évszak, kollekció, trendek stb.), ha manuálisan szeretnék szűkíteni a keresési eredményeket.

 

 

„A GLAMI küldetése, hogy a divatwebáruházak online kínálatát katalogizáljuk és egyetlen platformon elérhetővé tegyük. Mindeközben azt tapasztaljuk, hogy az egyéni ízlés rendkívül személyes, így amellett, hogy az egy helyen történő kereséssel időt takaríthatunk meg a felhasználók számára, egyre fontosabb, hogy a termékkínálatból mindenkinek a maga  stílusának megfelelő ajánlatot mutassuk meg" – mondja Tomáš Hodboď, a GLAMI alapítója és vezérigazgatója.

 

A GLAMI az új megoldással már nem csak felgyorsítja a konkrét termék megtalálását, illetve lehetővé teszi az árak összehasonlítását, hanem az egyéni stílusnak megfelelő új tervezők és márkák felfedezéséhez is remek eszköz lehet. Az adatok szerint a felhasználói interakciók alapján személyre szabott ajánlatok eredményesen növelik az értékesítési mutatókat: a vállalatnál a technológia 2 évvel ezelőtti bevezetése óta 10%-kal nőtt az egy munkamenetre eső bevétel aránya, valamint megduplázódott a konverziós arány azoknál termékkattintásoknál, ahol méretszűrőt alkalmaztak a felhasználók.

 

Az új megoldás jól illeszkedik azoknak az innovatív keresési megoldásoknak és funkcióknak a körébe, amelyeket a GLAMI az elmúlt években elérhetővé tett a vásárlók számára. Az oldalon továbbra is rendelkezésre áll a GLAMI Vizuális Keresés szolgáltatás, amellyel egy mobillal készített fotó, vagy egy netről lementett kép is elegendő lehet egy ruhadarab vagy kiegészítő megtalálásához. A felhasználók emellett könnyedén létrehozhatják személyes GLAMI Kívánságlistájukat az egyes termékeken látható kis szívecskére történő kattintással. Ezzel később nem csak az összes így elmentett terméket lehet áttekinteni, de tájékoztató e-mail érkezik minden alkalommal, amikor egy listán szereplő terméket leértékelve lehet megvásárolni.

Kulcsszavak: webáruház GLAMI

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32