A Microsoft mesterséges intelligencia megoldásával növeli hatékonyságát a Schneider Electric
A generatív mesterséges intelligencia (MI) kínálta lehetőségeket is kihasználja a Schneider Electric, hogy hatékonyabbá tegye működését és az új megoldások kifejlesztését. A vállalat törekvéseit a Microsoft Azure OpenAI megoldásával támogatja.
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat a generatív mesterséges intelligencia képességeit is beveti belső működésének átalakítása érdekében, illetve azért, hogy még jobban megfelelhessen ügyfelei igényeinek.
A vállalat és a Microsoft között régóta fennálló együttműködés alapjaira építve a Schneider Electric a Microsoft Azure OpenAI-t alkalmazza olyan megoldások kifejlesztéséhez, amelyek algoritmusokat használnak fel szöveg, kód és más típusú tartalmak generálására. Ez lehetővé teszi a Schneider Electric számára, hogy újratervezze a különböző működési folyamatait, ésszerűsítse az időigényes feladatokat, optimalizálva ezáltal az erőforrások elosztását és növelve a sebességet és a hatékonyságot. Emellett a vállalat a termékfejlesztés területén is hasznosítja a generatív mesterséges intelligenciát.
A technológia alkalmazásának eddigi főbb eredményei:
• Resource Advisor Copilot – a Microsoft Azure OpenAI támogatásával a nagy nyelvi modell (Large Language Model) technológiát használva a Schneider Electric megalkotta a Copilotot. A Copilot adatelemzéssel, vizualizációval, döntéstámogatással és teljesítményoptimalizálással, valamint a bonyolult iparági ismeretek és a Resource Advisor rendszerinformációk zökkenőmentes feldolgozásával segíti az ügyfeleket.
• Jo-Chat GPT – a Microsoft Azure OpenAI szolgáltatáson alapuló belső használatra fejlesztett, párbeszédre képes digitális asszisztens, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy biztonságos módon hasznosíthassák a generatív MI képességeit.
• Finance Advisor – párbeszédre képes digitális asszisztens, amely hatékonyan támogatja a pénzügyi szakemberek munkáját és a szabályszerű és időben történő döntéshozatalt.
• Knowledge Bot – párbeszédre képes digitális asszisztens, amely segíti az ügyfélszolgálati munkatársakat az ügyfelek kérdéseinek pontos információk alapján történő megválaszolásában.
• Párbeszéd alapú keresés – szemantikus keresési képesség segítségével természetes beszélgetéshez hasonlóan segíti az ügyfeleket az általuk keresett termékek megtalálásában.
A Schneider Electric tervei között szerepel a Github Copilot integrálása is, hogy tovább javítsa az ajánlatkészítési folyamatokat és műveleteket, valamint a Sales Copilot alkalmazása az értékesítést végző munkatársak támogatására.
„A generatív mesterséges intelligencia alapjaiban változtatja meg az üzleti környezetet és mi eltökéltek vagyunk, hogy befektessünk ebbe a technológiába. A generatív MI már eddig is lehetővé tette számunkra, hogy növeljük a hatékonyságunkat, és tökéletesen illeszkedik a fenntarthatóságra összpontosító innováció iránti elkötelezettségünkhöz” – hangsúlyozta Philippe Rambach, a Schneider Electric mesterséges intelligencia alkalmazásáért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A SPAR automata boltot nyitott a Z-generációnak: egyszerre valós és virtuális
- Kellemesebb ünnepi szezont hozhat a kereskedőknek a mesterséges intelligencia
- Egymillió mesterséges intelligenciára épülő munkahely 2030-ig
- A kkv-k harmada használ mesterséges intelligenciát a marketingjében
- A Schneider Electric lezárta az EcoAct felvásárlását
- A mesterséges intelligencia már a lakberendezésben is otthon van
- A Samsung mesterséges intelligenciája megkönnyítheti a kommunikációs, a kódolási és a képszerkesztési folyamatokat
- Idén négyszeresére nőtt a feltörekvő technológiák támogatottsága
- Több mint félmilliárd tonna CO2-kibocsátás elkerülésében segített a Schneider Electric
- Hatmilliónál is több e-autót adtak el az első félévben – de mi lesz a töltéssel?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.