A GreenGo hatalmas rakterű autókkal erősíti flottáját
A GreenGo egyre azon dolgozik, hogy környezetbarát és praktikus közlekedési megoldásokat kínáljon ügyfeleinek. A flottához újonnan csatlakozó, Cargo L névre hallgató Opel Vivaro-e típusú tehergépjárművek egyedülállóak a magyar carsharing-piacon, hiszen 100 %-ban elektromosak, méretüket tekintve az eddigi legnagyobbak, így ideálisak a legkülönlegesebb kihívások esetére is.
Egy költözködés vagy egy nagyobb tárgy mozgatása természetesen minél nagyobb rakterű autóval a legkényelmesebb, ám ritka, hogy valakinek könnyű és egyszerű hozzáférése legyen egy ilyen járműhöz. Kézenfekvő megoldás a költöztető vagy fuvarozó cégek felkeresése, esetleg egy teherszállításra alkalmas jármű bérlése, ám ez mind komoly utánajárást, és sokszor felesleges többletköltséget jelent. A GreenGo szerette volna megadni a lehetőséget felhasználóinak, hogy az ilyen, különleges és fontos helyzetekre is gyorsan, egyszerűen és kiszámíthatóan találjanak fenntartható megoldást anélkül, hogy keresgélni, szerződni, szervezni kelljen.
“A GreenGo Cargo szolgáltatás eddigi népszerűsége és a percdíjas vagy napidíjas alapon bérelhető kisteherautók kihasználtsága azt mutatja, hogy nemcsak a személyszállítás még kényelmesebbé és elérhetőbbé tételére van igény, hanem olyan helyzetek megoldására is, amik ugyan ritkábban adódnak, de annál nagyobb nehézséget jelenthetnek.” – mesélte Boruzs Ákos, a GreenGo marketingvezetője az ötlet hátteréről.
A Cargo L pedig tökéletesen alkalmas a legtöbb lakossági igény kielégítésére. Méreteit tekintve lehetővé teszi, hogy akár egy fordulóval is célba érjen a teljes rakomány, hiszen több mint 5 méteres hosszával és több mint 4 m³-es rakterével, 3 személy szállítására alkalmas utasterével, a Flex Cargo funkcióval elérhető plusz térrel extra nagy, extra hosszú tárgyak szállítására is alkalmas.
A Cargo L-nek pillanatnyilag nincs kihívója a hazai autómegosztó-piacon, így a greengósok elsőként bizonyíthatják be, hogy a legnagyobb járművekkel is magabiztosan boldogulnak minden külső segítség nélkül, ha van a cipekedéshez néhány jó barát. A Cargo L ráadásul nem csak városon belül használható, hiszen teljes terheltség esetén 270 kilométer hatótávra hitelesített, de kíméletes vezetés és könnyebb rakomány mellett 340 kilométer is kihozható a járművekből.
A GreenGo összhangban eddigi céljaival, kiemelten fontosnak tartja, hogy a teherszállításra is helyi károsanyagkibocsátás-mentes alternatívát kínáljon, így a Vivarok is 100%-ban elektromosak. "A kistehergépjárművek esetében nem az a célunk, hogy egy saját jármű vásárlására kínáljunk alternatívát, hanem az, hogy bebizonyítsuk, a fenntartható közlekedés nemcsak a személy-, hanem a teherszállítás esetében is könnyedén elérhető egy jól szervezett autómegosztó szolgáltatás keretében. Az elektromos Cargo L-ek sok elavult, jellemzően dízelmotorral rendelkező teherautós szállítást válthatnak ki egy tisztább formára, ráadásul úgy, hogy a folyamat teljes egészében a felhasználó kezében marad” – teszi hozzá Boruzs Ákos.
A Cargo L a GreenGo Cargo szolgáltatás keretében érhető el a már jól ismert kisebb társéval, a Kangooval megegyező áron – egyelőre csak Green Premium előfizetőknek, azaz havidíjas konstrukció mellett. A Green Premium a más csomagokban nem elérhető szolgáltatások mellett komoly kedvezményeket is kínál, a vezetési és parkolási percdíjak, vagy éppen a napidíjak esetén mindig a legjobb árakat garantálja.
Kapcsolódó cikkek
- 13 jó ügy kering a városban
- A GreenGo kalkulátorral kiszámolhatod, mekkora ráfizetés egy saját autó
- A közösségformálás erősítésével folytatódik a GreenGo Jóügyek kampánya
- Öt ok, hogy kidobás helyett javíttassunk
- A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
- Mostantól bárki házhoz rendelheti a GreenGot
- Hiánypótló magyar videósorozat készült az elektromos közösségi autók használatáról
- 10 újgenerációs tipp a műanyag- és hulladékmentesebb életért a GreenGo és a Rakun szakértőitől
- Nagyot szakíthatnak az autósok – Megérkezett a Cristo Share
- Itt az ingyenes közösségi autómegosztó platform
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.