Marketing menedzsment céget vásárolt a SAS
Az üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások egyik piacvezető szállítója, a SAS, felvásárolta a marketingerőforrás-gazdálkodás terén úttörőnek számító amerikai Assetlinket. A SAS ügyfélintelligencia megoldásai az Assetlink optimalizációs eszközeivel széleskörű támogatást nyújtanak marketingkampányok tervezéséhez, kivitelezéséhez és hatékonyságuk növeléséhez.
A most bejelentett akvizíciónak köszönhetően az Assetlink és a SAS ehhez kínál ezentúl a vállalatoknak átfogó, új eszközt. Az Assetlink a sokcsatornás marketingkampányokhoz szükséges hatékony munkafolyamatok biztosításával kiküszöböli az esetleges szűk keresztmetszeteket, és optimalizált működést tesz lehetővé. Az Assetlink eszközeinek birtokában a SAS megoldásai továbbá hozzájárulnak a források hatékonyabb kihasználásához és a minden korábbinál precízebb mérések alapján készült beszámolók elkészítéséhez. A SAS és az Assetlink alkalmazásainak kombinációja főleg azoknak a vállalkozásoknak válik majd hasznára, melyek marketing célokra már most is SAS-t alkalmaznak.
A SAS és az Assetlink integrációja a marketing azon területeire is kiterjed, melyeket az eddig elérhető szoftvermegoldások nem fedtek le: A marketing teljeskörű kezelése valósidejű analitikával ötvözve lehetővé teszi a vállalati üzenetek precíz irányítását a különböző kommunikációs csatornákon keresztül, pl. a call centerben, a weboldalon, a mobilkommunikáció során és a közösségi portálokon. Ezen kívül a fogyasztói magatartás előrejelzése, a haszonkalkuláció és a fogyasztói hangulat megítélése is könnyebbé válhat.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai portfólióját erősíti a Magyar Telekom
- 50 forintos osztalékot javasol a Magyar Telekom
- Magyar Telekom: kisebb bevétel és eredmény 2010-ben
- Lassulhat az informatikai piac növekedése a Hewlett-Packard szerint
- Előtérben az integrált humánügyviteli rendszerek
- DBH: négszázmilliós befektetés a felhőszolgáltató CE On-Demand Zrt-be
- Szerbia leállíthatja az állami távközlési vállalat eladását
- Közel 10 százalékos árbevétel-növekedés a 77 Elektronika Kft.-nél
- Válság alatt is növekedett az ACE Telecom
- Kiemelt helye van Magyarországnak a Samsung világában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.