A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
A Táskkaszalon felmérése szerint sok férfi is vásárol női táskákat a neten, valamint egyre többen mobileszközről tájékozódnak, esetenként pedig a vásárlást is itt bonyolítják.
A Táskaszalon legfrissebb statisztikája szerint idén a bézs, a barna és a fehér színű női táska hódít a neten, ezeket keresték leginkább a vásárlók nyáron a webshopokban.
Táskákat online viszonylag kevesebben vásárolnak, főleg a fővárosi lakosságot tekintve. Itt számos üzlet áll rendelkezésre, ám vidéken ennek töredéke, így ebben a körben jóval nagyobb az online tábor.
Érdekes, hogy Budapest környékén is sokan rendelnek webshopokból, valamint Veszprém és Pécs emelkedik ki a sorból. A válogatósság tekintetében a Fejér megyeiek állnak az élen, ők nézelődnek a legtovább, mielőtt döntenének.
A felmérésből kiderül, hogy elég gyorsan döntenek a vásárlók a neten. Többségük 2-3 perc alatt választ, de 10 percen belül nagy részük befejezi a vásárlást.
A mobiltelefonokat is előszeretettel használják kutatásra, nézelődésre (közel 10%), valamint olyanok is akadnak, akik itt bonyolítják vásárlásukat is. Sőt, az a adatok azt mutatják, hogy a mobileszközök terén a táblagépek nagyon népszerűek az online táska webshopok körében (feltehetően a kijelzőméret miatt), ugyanis minden 20. látogató már táblagépről keresi fel az oldalt.
A legnépszerűbb mobileszköz csoport a Samsung Galaxy szériájának telefonjai és táblagépei: a mobilos felhasználók egyharmada használ ilyen készülékeket. Az Apple iPhone-jai és iPadjei csak a második helyen állnak.
"Amit kevesen tudnak, hogy a női táskát vásárlók 10-15%-a tulajdonképpen férfi, akik párjuknak szeretnének meglepetést szerezni egy-egy divatos modell megvásárlásával" – mondta Beck Mónika, a Táskaszalon.hu-t is üzemeltető Prémium Webáruházak Kft. ügyvezetője.
"A férfiak egyébként tudatosabbak, ha megtalálják, amit keresnek, nem nézelődnek tovább, hanem gyorsan rögzítik is a megrendelést. Míg a hölgyek szeretnek még azután is hezitálni, ha megtalálták azt a táskát, ami a legjobban tetszett nekik. Ők szeretik újra átnézni a teljes választékot."
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Az online csalások áldozatainak 41 százaléka sosem látja viszont pénzét
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
- A vásárlási láz kezdetét vette
- A netezők szeretnek nyerni
- A neten tájékozódunk
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Hazánkban is egyre többen választják az online bankolást
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.