Online játékkal reklámozza ügyviteli megoldásait a UNIT4
A UNIT4 szoftvercsoport két hazai leányvállalata, a UNIT4 CODA Hungary Kft. és a VT-SOFT Software Kft. elindította „Építő Szoftverek” nevű online játékát. A kampány célja a két testvérvállalat közös, a vállalati ügyviteli folyamatok teljes skáláját lefedő termékportfoliójának megismertetése áttekinthető, könnyed, játékos formában.
A játék legfontosabb üzenete is ezt a célt szolgálja: az egymással rugalmasan kombinálható, mégis moduláris UNIT4 Ügyviteli megoldások alkotóelemeit – pénzügy, HR, logisztika és gyártás – felhasználva minden vállalat egyedileg megtervezheti saját, testreszabott ERP rendszerét.
A játék 3 szakaszból áll. A www.unit4.hu/jatek oldalról indulva először egy képzeletbeli vállalat irodájának felülnézetével találkozik a látogató. Itt, a Vezérigazgató „bőrébe bújva” kell minél hamarabb összegyűjteni a UNIT4 Ügyviteli Megoldások alkotóelemeit, közben vigyázva az irodában felbukkanó akadályozó tényezőkre.
Az első szakasz sikeres teljesítése után egy egyszerű puzzle játék következik, ahol a kampány központi elemét, a UNIT4 Ügyviteli Megoldásokat szimbolizáló kocka elemeit kell helyesen kirakni.
A játék 3. szakasza egy néhány kérdésből álló kérdőív, amelynek válaszadói között egy okostelefont sorsol ki a UNIT4 januárban.
www.unit4.hu/jatek
Kapcsolódó cikkek
- Hazai ERP-felmérést készít az XAPT
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Költséghatékony vállalatirányítási rendszerrel az e-útdíj többletköltsége ellen
- Az abas Web Interface-t még a konkurencia is díjazta
- ERP felhőben
- Kilenc jel, ami arra utal, hogy ERP rendszere megérett a váltásra
- Termelés-optimalizálás felsőfokon Preactorral
- Van még mit javítani a vállalatirányítási rendszereken
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
- Microsoft Dynamics CRM Online
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.