Egyre népszerűbb itthon is a HANA

Czipperer Dia, 2013. november 11. 11:37

Az SAP memóriaalapú platformját, a HANA-t egyre több hazai kisvállalat használja már. Számuk már eléri a 10-et, ugyanis legutóbb a Bonus Kft. is csatlakozott a bővülő táborba.

Ablonczy Balázs az SAP Forumon arról beszélt, hogy hazánkban még nem igazán sikerült megvetnie a lábát a HANA-nak, ám már magyar viszonylatban is 10 felhasználóval büszkélkedhet.

 

Az újonnan csatlakozott Bonus Kft. egy siklósi cég, amely tisztítóeszközöket gyárt és ad el. Eddig nem használtak integrált támogató rendszert, a HANA jelenti számukra az áttörést. Minderre azért volt szükség, mert egyre nőtt az ügyfélkör, több nemzetközi vásárló is belépett a képbe. Céljuk, hogy időt szabadítsanak fel a menedzsment számára, hatékonyabbá váljon a gyártás és az adminisztrációs folyamatok.

 

A tervek szerint a a folyamatok mobileszközről is irányíthatóvá válnak, hiszen a HANA nem csupán nagy mennyiségű adatot képes kezelni, hanem mindezt valós idejű feldolgozással, így a mobilon való hozzáférés szinte alapvető elvárás.

 

Ezzel azt szeretnék elérni, hogy a napi nyolc órás munkaidő hat órára csökkenjen, így a fennmaradó időben új feladatokon tudjanak dolgozni.

 

A rendszer nem egyszerre indul el, több részletekben csatlakoznak az egyes részek. November 1-én startolt a számlázás, készletkezelés, szállítólevél-kezelés, ehhez csatlakozik majd a könyvelés, a termelésirányítás, a logisztika, és a többi komponens, melyek projekt szerint lezárása 2014 eleje.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59