Rendőrt riaszt, mentőt küld azonnal a Xerox üzleti intelligencia fejlesztése
Minden szervezetnél kiemelt szerepe van annak, hogy az információ időben rendelkezésre álljon. Ez az elvárás közszolgálati szervek esetében még hatványozottabban igaz, hiszen a rendőrségnél, a tűzoltóknál és a mentőknél minden perc számít. Munkájukat megkönnyítendő a Xerox bejelentette a Police Business Intelligence (PBI) indulását.
Ez a szoftveres megoldás alkalmas arra, hogy a kommunikációs hibákat kiküszöbölje a hatóságok, felügyeleti szervek, állami intézmények között, és egyúttal olyan platformot teremtsen, amelyen keresztül a beérkező információk könnyen, gyorsan elemezhetőek és azok alapján a teendők azonnal elrendelhetőek.
A tűzoltók és a mentők számára gyakran a jelenleg felvett adatok ötöde is elég ahhoz, hogy egy riasztást elrendeljenek, ugyanakkor a rendőrségnek néha több körülményt kell mérlegelnie, hogy a megfelelő egységeket helyezze készenlétbe. A PBI-t ennek alapján úgy fejlesztették ki, hogy mindenki annyi információt szűrhessen le belőle, amennyi neki kell. A rendszer egy időben, az összekötött hálózatok kivetítőin képes megjeleníteni a befutott hívás összes részletét, így mindenki ugyanarról értesül egy időben. Nincs időveszteség és információhiány. Ennek a megoldásnak a legnagyobb előnye a gyorsaság mellett az, hogy folyamatosan elemzi, kiértékeli a beérkező adatokat. Kimutatásokat készít és monitorozza a szervezetek teljesítményét, amelynek köszönhetően egyetlen beérkező részlet sem kerüli el az illetékesek figyelmét.
A PBI megvalósításán széles körű szakértői csapat dolgozott. A fejlesztők bevonták a munkába a rendőrség, a tűzoltóság és más közszolgáltatók aktív, illetve nyugállományba vonult, sok tapasztalatot szerzett dolgozóit. Mellettük statisztikusok, technológiai szakemberek és tudósok segítettek kidolgozni, véglegesíteni a komplex, de könnyen használható rendszer beállításait.
A PBI sikerrel debütált Miamiban, ahol a tavalyi év végén állították munkába. A tervek szerint a jövőben több tengeren túli nagyvárosban is élesben kipróbálják a Xerox új, a közszolgálati szerveket segítő megoldását.
Kapcsolódó cikkek
- Új címen tért vissza a Pirate Bay
- Felvásárlással bővíti oktatási szolgáltatásait a Xerox
- Három új Xerox-megoldás a papírmentes irodáért
- Új vezető a Xeroxnál
- Dokumentumkezelés egy érintésre
- Előre látja a jövőt a Xerox algoritmusa
- Mesterséges intelligenciával segíti az ügyfélkezelést a Xerox
- WorkCentre 4265: a Xerox új multifunkciós berendezése a leggyorsabb irodai gépek között
- A Xerox két új környezetbarát nyomtatója figyeli az irodai nyomtatási szokásokat is
- Nyomtatóipari trend: nő az igény a specializált gépek iránt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.