Megérkezett az Oracle Service Cloud új kiadása
Az ügyfél-életciklus jobb megértését és a szolgáltatások hatékonyabb együttműködését segíti az Oracle Service Cloud
Az Oracle Service Cloud új kiadásának legfontosabb funkciói
· A magasabb színvonalú ügyfélélmény biztosítása érdekében az Oracle olyan képességekkel frissítette Oracle Service Cloud megoldását, mint a képesség alapú feladatkiosztás, látogatói böngésző előzmények és hatékonyabb közösségi média monitorozás. Új eszközök az együttműködés során felmerülő problémák gyors megoldására, javított co-browse és szabályozás-automatizáció, amely a szolgáltatói csoportnak segít a felhasználói igények jobb megértésében.
· A LiveLOOK akvizíciója után, a legújabb kiadás szorosan integrálja a továbbfejlesztett Oracle co-browsing funkciót az Oracle Service Cloud megoldásba.
· Az Oracle Service Cloud egyesíti a webes, közösségi és contact center tapasztalatokat egy egységes, többcsatornás szolgáltatás megoldásban, amely a szervezetek számára lehetővé teszi az elfogadottság és az eladások növelését, a bizalom építését és a meglévő kapcsolatok erősítését, illetve a költségek és a szükséges erőfeszítések csökkentését.
· Az Oracle Customer Experience Cloud alkalmazás-portfólió részeként, az Oracle Service Cloud könnyen integrálható az Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud, Oracle Social Cloud, és az Oracle Commerce megoldásokkal, amely így 360 fokos rálátást biztosít az ügyfelek egész életciklusa során.
A felhasználói élmény jobb megértése
Az Oracle Service Cloud az alábbi megoldásokkal segíti a szervezeteket a felhasználói élmény jobb megértésében:
· Képesség alapú feladatkiosztás: ez a képesség segít összepárosítani a speciális kéréseket a megfelelően képzett ügyfélszolgálatos munkatárssal. Ennek segítségével a szervezetek az ügyfélértékhez, vagy bármilyen más megadott szemponthoz igazodó egyéni szolgáltatást nyújthatnak, amely gyorsabb problémamegoldással, és a produktivitás általános növelésével párosul.
· Látogatói böngésző előzmények: Amikor a felhasználók elakadnak az önkiszolgálási folyamatban és segítséget kérnek az ügyfélszolgálattól, a látogatói böngészés előzményei lehetővé teszik az ügyfélszolgálati munkatársnak, hogy megkeresse az utoljára látogatott weboldalat, és azonnali képet kaphat a problémáról, ami a felhasználót az ügyfélszolgálathoz vezette. Az így megtakarított idő növekvő ügyfél-elégedettséget és csökkenő költségeket jelent.
· Oracle Social Cloud: A széleskörű közösségi monitorozás és a hatékony elemzés segítségével a szervezetek jobban megérthetik, mikor tudnak proaktívan segítséget nyújtani a közösségi hálózatokat használó ügyfeleiknek. Az megoldás zökkenőmentesen továbbítja a közösségi hozzászólásokat az Oracle Service Cloud rendszerébe, ahol több ügyfélszolgálati eszköz áll rendelkezésre a hatékony reagálásra. Az újabb és újabb ügyfél válaszok összefűzésre kerülnek az eredetivel, így határozva meg a megfelelő Oracle Service Cloud intézkedést. A megoldás így segítséget nyújt a trendek korai felismerésében, növeli a felhasználói elégedettséget, illetve megszünteti az osztályok közötti esetleges költséges és kellemetlen súrlódásokat.
Hatékonyabb együttműködés és gyors reagálás az Oracle Service Clouddal
· Oracle co-browse: A frissített Oracle Service Cloud szorosabban integrálja a funkciót, amelynek segítségével az ügyfelek azonnal, külön letöltés nélkül megoszthatják képernyőjüket az ügyfélszolgálatos munkatárssal. Ez a megoldás megnöveli az első ügyfélszolgálattal való kapcsolatba lépés hatékonyságát (first-contact resolution – FCR), valamint gyorsabb hang és chat kommunikációt tesz lehetővé.
· Hatékonyabb együttműködés: A teljesen integrált funkciók lehetővé teszik az ügyfélszolgálati munkatársak szakértelmének vállalatszintű kihasználását a párbeszédek és a dokumentum megosztás segítségével. A közvetlenül az ügyfélszolgálati munkatárs konzolján vagy a mobileszközökön megkönnyített együttműködési lehetőségek gyorsabb és teljesebb problémamegoldáshoz vezetnek.
· Szabályozás-automatizáció: Azon szervezetek számára, ahol komplexek és gyakran változnak a folyamatok, az Oracle Policy Automation felhőszolgáltatás dinamikus kérdőíveket biztosít mind a felhasználók, mind az ügyfélszolgálati munkatársak részére az alkalmazhatóság azonnali eldöntése érdekében. A megoldás legfrissebb kiadása olyan fejlesztéseket tartalmaz az interjúk lebonyolításának területén, valamint a termelékenység javításának modellezésében – mint a csoportmunkában történő modellezés, vagy az iparág-specifikus minta projektek – amelyek jelentősen felgyorsítják a megoldás bevezetését.
Kapcsolódó cikkek
- Így spórolhatnak milliókat a cégek az IT-költségeiken
- Az IFS globális felhőalapú megoldást indít Microsoft Azure platformon
- Több mint 30 vállalat csatlakozott a Cisco globális Intercloud felhőhálózatához
- Egymilliárd dollárt fektet a Cisco felhőbe
- A kormány ötödik harctere az informatikai felhő
- Új felhőalapú megoldásokat vezet be az Oracle
- A MOL-nál zajlik az ország egyik legnagyobb felhőprojektje
- 20 százalékkal nő a felhőszolgáltatási piac
- A SAP története legnagyobb felvásárlásával válik a legnagyobb üzleti cloud szereplővé
- Így akadályozhatjuk meg, hogy a felhő-alapú szolgáltatásokból adataink szivárogjanak ki
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.