Az ABC Data a NAVITEL közép- és kelet-európai disztribútora
2016 júliusától az ABC Data, a modern IT és szórakoztató elektronikai piac egyik vezető disztribútora regionális szerződést kötött az elektronikus térképek és autós navigációs megoldások egyik vezető Európai szolgáltatójával, a NAVITEL-lel. A gyártó kiugró növekedést ért el a közép- és kelet-európai régióban.
Az ABC Data az egyetlen olyan IT forgalmazó a régióban, amely közvetlenül nyolc piacon működik: Lengyelországban, Csehországban, Észtországban, Litvániában, Lettországban, Romániában, Szlovákiában és Magyarországon. „Az ABC Data hálózatának mérete tényleges hasznot hajthat számunkra, illetve biztosítja, hogy növelni tudjuk részesedésünket az autónavigációs megoldások piacán” - mondta el a megállapodás kapcsán Tobiasz Jankowski, a NAVITEL EUROPE ügyvezető igazgatója.
„Az ABC Data hároméves üzletfejlesztési stratégiájával összhangban a vállalat tovább növeli a regionális szerződéseinek számát, hogy 2018-ra a közép- és kelet-európai régió vezető IT disztribútora legyen. Ez az új szerződés fontos lépés a célunk elérése felé” – mondta el Poros Gábor, az ABC Data Hungary ügyvezető igazgatója.
Közép- és Kelet-Európában az ABC Data jelenleg több mint 13 000 viszonteladóval működik együtt, ezzel a régió első számú IT forgalmazójának számít, a legszélesebb értékesítési hálózattal. Ez az eredmény többek között a fejlett raktár- és logisztikai infrastruktúrának köszönhető. Az ABC Data négy raktárral működik a régióban, amelyek Varsóban, Sosnowiecben, Bukaresten és Budapesten találhatóak. A stratégiai pontokon elhelyezkedő raktárak 24 órás, vagy gyorsabb szállítást biztosítanak a teljes régió területén.
„Reméljük, hogy az ABC Data kiterjedt infrastruktúrája minden fél előnyére válik: nemcsak a NAVITEL, de a viszonteladók is profitálnak belőle, akik egyszerűen és gyorsan juthatnak hozzá a hatékony, folyamatosan frissített és a legtöbb operációs rendszerrel (Android, iOS, BlackBerry, Windows, Symbian, Bada) kompatibilis navigációs megoldásokhoz” - tette hozzá Tobiasz Jankowski.
A megállapodást követően a NAVITEL felajánlotta, hogy elektronikus térképei elérhetőek lesznek azon országok anyanyelvén, amelyekben az ABC Data jelen van.
„A NAVITEL-lel kötött közép- és kelet-európai szerződésünk kiemelten fontos számunkra. A 2016-2018-as időszakra vonatkozó stratégiánk célja a piaci pozíciónk folyamatos erősítése nem csak Lengyelországban, hanem a régió többi piacán is. Ahhoz, hogy ezt elérjük, egy sor intézkedésre volt szükség, mint például a teljes régióban helyi értékesítési-, logisztikai-, technológiai- és pénzügyi csapatok létrehozása. Ennek köszönhetően viszonteladóink jelentősen egyszerűsíthetik nemzetközi üzleti tevékenységüket, és elérhetik a maximális méretgazdaságosságot” – mondta Andrzej Kuźniak, az ABC Data alelnöke és igazgatótanácsának tagja. „A mai naptól a NAVITEL is élhet ezekkel a lehetőségekkel, illetve elérheti több mint 13 000 viszonteladónkat a régió nyolc kulcsfontosságú piacán” – tette hozzá az alelnök.
Kapcsolódó cikkek
- Logisztikai központot nyit Budapesten az ABC Data
- Nyaralásbarát GPS a Mio-tól
- Virtuális kerékpárverseny a Mio-val, nem csak profiknak
- Black Friday 2015: A Mio is beszáll az idei kedvezményháborúba
- Phablet méretű mobil a Honortól
- Offline módban is használhatjuk majd a Google Mapset
- Mio Base Map előre telepített térkép nélkül
- Két Galileo navigációs műholdat helyezett pályára az ESA
- Világszabvány akar lenni a HERE navigáció
- Mio Combo: a fedélzeti computerek alternatívája
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.