Az Oracle megoldásait is az Avnet szállítja Dél-Kelet-Európába
A régió ellátásának koordinálását az Avnet magyar képviselete látja el
Az Oracle hardverei, szoftverei és felhőmegoldásai is elérhetővé válnak értéknövelt szolgáltatásként a dél-kelet-európai régióban, miután az Avnet Technology Solutions (TS) és a világ legnagyobb vállalati információs szolgáltatásokat kínáló gyártója között disztribúciós megállapodás született.
Az Avnet TS, a vállalat magyarországi irodáját is vezető Bartha Péter vezetésével 2014 őszén indította el disztribúciós tevékenységét Dél-Kelet-Európa 12 országában, elsőként az IBM vállalati hardver és szoftver kínálatát felvéve portfóliójába, majd bővítve azt a Lenovo vállalati megoldásaival. A budapesti központból irányított disztribúciós hálózatban a helyi képviseletek megnyitását követően már 40 szakértő segíti hozzá az ügyfeleket a rájuk szabott, ideális vállalati informatikai megoldások megtalálásához.
Az Oracle Avnet portfólióba felvett termékeinek üzleti megoldásokká alakításában, a magyar iroda vezetésével négy országban – Bulgáriában, Horvátországban, Szerbiában és Szlovéniában, valamint Paul Miches country manager vezetésével Romániában – dedikált Oracle szakemberek vesznek részt. A technikai és értékesítési szakemberek hazájuk mellett további hat országot, Albániát, Bosznia-Hercegovinát, Koszovót, Macedóniát és Montenegrót is kiszolgálják.
Az Avnet ügyfelei a disztribúciós megállapodásnak köszönhetően, többek között a következő termékekkel fejleszthetik technológiai infrastruktúrájukat: Oracle Cloud, Oracle Mobile Application Framework, Java, Oracle Business Analytics, Oracle Storage, Oracle Servers, Oracle Virtualization, Oracle Enterprise Manager, valamint több Oracle Service Cloud megoldás.
„A dél-kelet-európai piacon töltött másfél év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk és helyi szakértőink révén betekintést nyerhettünk a régió országainak igényeibe és üzleti folyamataiba. Anyavállalatunk egész világot behálózó ökoszisztémájával, a lokális ismeretek birtokában, karöltve helyi szakembereinkkel, portfóliónkban az Oracle termékeivel olyan informatikai megoldásokat tudunk nyújtani a régióban, amelyek maximálisan kiszolgálják partnereink üzleti folyamatait” – mondta el Bartha Péter, az Avnet TS magyarországi leányvállalatának ügyvezetője, a vállalat dél-kelet-európai régiójának vezetője. „A gyors fejlődés útjára lépett régióban hosszú távú lehetőséget látunk, célunk a partneri hálózatunk további bővítése az Oracle-höz hasonlóan meghatározó beszállítókkal.”
Az Oracle hardver és szoftver termékeinek értékesítése mellett, az Avnet meghatározó szerepet szán a gyártó felhőszolgáltatásainak is: a régió ügyfelei igénybe vehetik a szoftvereket (SaaS – Software as a Sevice), platformokat (Paas – Platform as a Service) és egész infrastruktúrákat (IaaS – Infrastructure as a Service) kiváltó Oracle szolgáltatásokat is.
Az Oracle disztribúcióhoz kapcsolódó pénzügyi és HR feladatok ellátása, valamint az Oracle know-how biztosítása is megoldott az Avneten belül, mivel hosszú ideje partnerségben áll a két cég több kelet-európai országban is, többek között Magyarországon, Csehországban vagy Szlovákiában. A regionális dedikált szakemberek feladata lesz továbbá az Oracle megoldások működését technológiai, üzletmeneti és pénzügyi szempontból bemutató és valós piaci helyzeteket modellező Proof of Conceptek menedzsmentje és az rendszerek demózása is. Mindez az Avnet partnerei számára a legtöbbször ingyenesen elérhető.
Az Oracle disztribúció megkezdését követően, az Avnet egy új értékesítési platformmal is előáll: szeptemberben elindul az Avnet Cloud Marketplace piactér, melyen többek között az Oracle felhőszolgáltatásai is elérhetővé válnak. Az alkalmazásboltokhoz hasonló elven működő piactéren, az Avnet ügyfelei gyorsan, az éppen szükséges igényeknek megfelelően, rugalmas konstrukciók és egyszerűsített elszámolási rendszerben vehetik igénybe azokat az elérhető legmodernebb felhőszolgáltatásokat, amelyekkel maximálisan támogatni tudják üzleti folyamataikat.
Kapcsolódó cikkek
- Karrier lehetőséget kínáló programozói verseny indul
- Az ABC Data felvásárolja a régió egyik legnagyobb értéknövelt IT disztribútorát
- Rangos elismerést kapott a Trend Micro támadásészlelő szoftvermegoldása
- Reverse engineering megoldás SOLIDWORKS felhasználóknak
- Szemléletváltás az Avnetnél: dedikált üzleti egységek alakulnak
- Indul a magyar Stack Overflow
- Tovább turbózza sportanalitikai megoldását a német válogatott
- LLP Hungary: továbbra is vezető szerep a cégcsoporton belül
- A korszerű gyártóknak és szolgáltatóknak már csak múlt az állásidő
- A személyre szabott megoldásoké a jövő
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.