Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja
Az ünnepek alkalmából új funckiókkal, karácsonyi ajánlatok részleteivel és játékokkal, köztük egy karácsonyi nyereményjátékkal bővült a Telenor chatbotja, OlyBot, amely a Telenor Facebook-oldalának küldött Messenger-üzenetben érhető el.
A Telenor Magyarország az idei nyári olimpia alkalmából indította el első, kísérleti csevegőrobotját, amely a Facebook Messenger Bot platformját használja. Az OlyBot névre keresztelt chatrobot első, kísérleti bevetésén olimpiai hírekkel szolgált, később a berlini IFA szórakoztatóelektronikai kiállításról tudósított azoknak az érdeklődőknek, akik feliratkoztak üzeneteire a Telenor Facebook-oldalának küldött üzenetben.
Azóta a chatbot képességei tovább bővültek. Izgalmas nyereményekkel kecsegtető ünnepi memóriajáték és karácsonyi ajánlatok részletei is elérhetők OlyBot segítségével. Ezek a funkciók közvetlenül a Facebook Messengerben érhetők el, akár számítógépen, akár mobilapplikációból. OlyBot emellett a Telenor szolgáltatásaival kapcsolatos üzeneteket is küld a feliratkozóknak, valamint a felhasználók felvehetik a kapcsolatot a Telenor közösségi ügyfélszolgálatának munkatársaival is az erre szolgáló menüpontra kattintva.
A Telenor a Facebook Messenger mellett a Viber csevegőplatformon is kísérletezik chatbot-megoldásokkal. A Viber üzenőalkalmazás magyarországi stratégiai partnereként a hazai vállalatok közül elsőként indított nyilvános csevegőcsatornát is a Viberen. A Telenor csevegőbotja segít a felhasználóknak Viberen megtalálni a legközelebbi Telenor-üzletet, tájékoztat a pillanatnyi várakozási időről is, és akár útvonalat is tervez a bolthoz.
„A Telenor folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy kiemelkedő ügyfélélményt biztosítson az egyre népszerűbb csevegőalkalmazásokon keresztül is, mint a Facebook Messenger és a Viber. Hatalmas előny, hogy felhasználók milliói által használt infrastruktúrára épülhetünk rá, ezzel átlépve azt az általános kezdeti kihívást, hogy a kritikus mennyiségű felhasználóhoz eljusson az alkalmazásunk.” – mondta el Rátz Tibor, a Telenor social media és online PR szakértője.
A chatbotok a népszerű, több millió felhasználó által jól ismert és gyakran használt csevegőalkalmazásokon belül automatizálják a vállalatok, márkák, médiumok és felhasználóik közötti kommunikációt. A felhasználók ugyanúgy küldhetnek üzenetet a chatbotnak, mint ahogy ismerőseiknek teszik, és válaszként anyanyelvükön, gyorsan és kényelmesen kaphatják meg a kívánt információt.
Kapcsolódó cikkek
- „2025-re veszi fel a versenyt az önjáró villanyautó a robbanómotorossal”
- Nők mindennapi szerepben a Telenor új emoji készletében
- 1,2 Gbps feletti adatátviteli sebességet ért el mobilinterneten a Telenor
- A Telenor segítségével virtuális valóságba invitál az UNICEF
- Rendhagyó Skype-nap a budapesti Herman Ottó Általános Iskolában
- A Sziget és Telenor mutatta be az első hazai Viber-matricacsomagokat
- Lehull a lepel a Telenor karácsonyi ajánlatairól
- Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber
- A Telenor Accelerate nyertesei a Microsoft BizSpark Plus csomagját is igénybe vehetik fejlesztéseikhez
- Hatósági szerződés nyomán a Telenor kompenzálja a tarifamódosításban hátrányosan érintetteket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.